Gå til innhold

Lader til HP Pavilion DV5-1212EO.

wil

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg fikk ta med en HP Pavilion DV5-1212EO i dag. Det fulgte med Lader på 65 watt, men jeg lurer på om dette faktisk er for lite. Jeg setter i lader, og det lyser ved siden av der som laderen sitter i PC`en, men det skjer ingenting når jeg trykker på Power knappen, og det lyser ikke noen andre lys på PC`en heller. Det må vel bety at jeg må ha en 90 watt Lader da?

Håper på svar.

Hilsen. wil.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det stemmer, du trenger 90W http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/document?docname=c01667771&tmp_task=prodinfoCategory&cc=us&dlc=en&lc=en&product=3892491

Kan kjøpes veldig rimelig fra dealextreme.com

Jeg kjenner ikke pluggen på din PC, men det er stor sannsynlighet for at denne passer http://www.dealextreme.com/p/replacement-power-supply-ac-adapter-for-hp-series-ppp014l-7-4mm-plug-size-23841

Endret av Omnithunder
Lenke til kommentar

Takk for svar :). Jeg fant en lader som det ser ut som støtter PC`en på komplett. Den er på 90 watt. Er det slik at jeg MÅ bruke en HP lader, for jeg prøvde en Dell lader med 90 watt og passende plugg i går kveld og det samme skjedde. Skjedde ikke noe mer da heller.

Lenke til kommentar

Takk for svar :). Jeg fant en lader som det ser ut som støtter PC`en på komplett. Den er på 90 watt. Er det slik at jeg MÅ bruke en HP lader, for jeg prøvde en Dell lader med 90 watt og passende plugg i går kveld og det samme skjedde. Skjedde ikke noe mer da heller.

I utgangspunktet bør alle ladere med rette spesifikkasjoner passe. Jeg har selv brukt forskjellige ladere om hverandre. Når det er sagt, så har jeg også opplevd at Dell-lader ikke har fungert mot HP. Dvs den ville ikke lade HP'en, men jeg kunne bruke den på strøm.

Jeg tør ikke garantere noe i ditt tilfelle. Det kan være lade-kretsen i PC'en din som er ødelagt, men det kan også være en problematikk med Dell-ladere. Har du mulighet for å prøve med en HP-lader hos noen i omgangskretsen din, eller f eks på Elkjøp / Lefdal / Clas Ohlson, så er nok det sikreste mulighet.

Lenke til kommentar

Fikk låne en HP Lader på jobb, som jeg testa før jeg lånte den, men det ble samme resultat på PC`en. Det var da en 90 watt lader, som den da vel trenger. Det er ikke noe krise om jeg ikke får den til å fungere. Har da flere PC`er her, men kunne vært morsomt allikevel å fått den opp, men siden at jeg ikke fikk start på PC`en når jeg brukte en HP Lader, så er det vel ikke noe å gjøre. PC`en er også gammel, så.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...