KatrinaS Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Ja, tillelen e nesten selforklart, men jeg har lagd meg en minecraft server. Den funker bra så langt og har plass til 20 spillere. Men problemet er at jeg ikke finner ut hvordan jeg bygger på den. Og hvilke kommandoer og lignende jeg kan bruke utenom de på "help". Takk på forhånd. Lenke til kommentar
xitd Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Er vel bare å sette deg selv som op i server.jar vil jeg tro. "OP brukernavn" der du kan skrive help osv Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 11. november 2011 Forfatter Del Skrevet 11. november 2011 Tusen takk, men hvordan åpne porter? Og hvordan lagre det jeg har gjort der og spawn point? Lenke til kommentar
xitd Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Finn routeren din her og velg Minecraft Server i spillelisten for å åpne porter. For å lagre skriver du save-all i konsoll, evt. /save-all in-game. For å lagre spawn point vet jeg desverre ikke, men finnes vel sikkert no mods på minecraftforum.net Lenke til kommentar
SturlaTheZombie Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Er det mulighet for å åpne porter UTEN å logge inn på ruteren? Takk på forhånd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå