Stoddart Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Hehe åia beklager, trodde du var jente :L (no offence). Uansett hva hvis du møtte en skikkelig deilig og vakker jente da? Som også hadde flott personlighet, ville du da stått over pga politikse overbevisninger? Postet av anonym: f8f81b1a03ad74582d555456cb28fd84 Hehe, tenkte jeg skulle skrive det, at det ikke er bilde av meg i avataren Nei altså, jeg aner ikke. Jeg tror jeg kunne innledet ett forhold, men hvorvidt jeg ville klart å være i forholdet i lang lang tid, aner jeg ikke. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 (endret) Hehe, men kanskje du hadde vært enda gladere i han da? Siden dere vil se hverandre mye mindre, og at hver dag så kan du miste han bokstavelig talt. Eller ville dette bare slitt ut forholdet etterhvert? Postet av anonym: f8f81b1a03ad74582d555456cb28fd84 Det hadde slitt noe så jævlig på forholdet, og meg personlig. Han er ikke bare min kjæreste, men han er også min beste venn, og jeg ønsker å se han hver dag, lukte han hver dag, ta på han hver dag.. Tror heller ikke at jeg hadde elsket han mer hvis jeg så han sjeldent, er ikke fan av avstandsforhold og har aldri vært det. Jeg tror det kanskje har noe med at jeg ønsker å vise han at jeg elsker han, nærhet og det å være intim. Det er en så enorm forskjell mellom noen sms og å ligge å stryke på han mens jeg hvisker han i øret at jeg elsker han så. Endret 11. november 2011 av BuffyAnneSummers Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 (endret) Jeg blir rar bare jeg må gå ett par dager uten å kunne få se, holde, kysse den jeg elsker, så det hadde ikke vært noen trøst om han hadde kommet hjemover ett par ganger i løpet av de 6 månedene Det hadde slitt noe så jævlig på forholdet, og meg personlig. Han er ikke bare min kjæreste, men han er også min beste venn, og jeg ønsker å se han hver dag, lukte han hver dag, ta på han hver dag.. Tror heller ikke at jeg hadde elsket han mer hvis jeg så han sjeldent, er ikke fan av avstandsforhold og har aldri vært det. Jeg tror det kanskje har noe med at jeg ønsker å vise han at jeg elsker han, nærhet og det å være intim. Det er en så enorm forskjell mellom noen sms og å ligge å stryke på han mens jeg hvisker han i øret at jeg elsker han så. Det er nok vanskeligere å se for seg, og også vanskeligere å takle, dersom det skulle skjedd i et allerede godt etablert forhold. Jeg vil tro at det blir noe helt annet dersom en går inn i forholdet med god viten om hva som venter. edit: Innbiller jeg meg, i hvert fall. Man finner jo sin egen måte å vise hverandre at man elsker hverandre, i lite ideelle situasjoner; Som f.eks 500 mils fysisk avstand. Endret 11. november 2011 av bazukh Lenke til kommentar
MrBrightside Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 (endret) En ting jeg merker meg her. Hvorfor hevdes det at yrkesmilitære støtter de pågående utenlandsoperasjonene? Dette er politisk anliggende. Valget om å bli yrkesmilitær er LANGT mer fundamentalt enn dette og det er overfladisk og lite gjennomtenkt å hevde dette i så måte. Man velger karriere innen militæret av årsak til ens fedreland, ikke utenlandsoperasjoner. Det blir som epler og pærer. Og ja, jeg hadde ikke hatt noe i mot å innlede forhold med ei som kontinuerlig er i Kongens tjeneste. Om jeg hadde taklet avstand fra tid til annen er en annen sak. Endret 11. november 2011 av MrBrightside Lenke til kommentar
Goldshoten Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 Nei, det kunne jeg ikke. Men det er, som en bruker tidligere her har nevnt, p.g.a fundamentale forskjeller i hva man mener. Jeg er hodestups forelsket i noen som er fast bestemt på å bli yrkesmilitær - det er et stort dilemma for meg personlig... Dette er rart. De færreste blir yrkesmilitære for å kunne drepe. Dette er et forsvar. Ikke et angrep. Det må enkelte forstå. Heldigvis er det få som har den misoppfatningen, men det er synd med de som har det. Man trenger ikke være pasifist for å ikke like krig. Da kan du jo også la være å bli sammen med en politimann? Problemet blir selvsagt tiden. Man får ikke et vanlig forhold i et slikt yrke med mindre man jobber med hverandre. Men heller ikke da får man vært så mye sammen som man skulle ønske. Tjenestetiden kan ofte være lang, og under denne tiden er det ikke lov å klå på hverandre. Dette kan være veldig vanskelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå