Gå til innhold

[Løst] Ps bruker ikke hele skjermen i spill/ PS3 på PC skjerm guide


Suic

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som veit åssen jeg får fullskjerm? Gjelder bare under spilling, menyen funker

 

Det er mange spill som man må stille inn sånn at spillet vises over hele skjermen.

Måtte gjøre det for noen dager siden på MW3,sjekk i menyen?

Fant noe sånt i menyen ja på spillet ja, men da kan jeg bare få skjermen mindre. Er bf 3 det er snakk om btw

Lenke til kommentar

Får prøve og kjøpe en HDMI kabel i morra for og se om det hjelper hvis ingen har noen andre forslag? :)

 

Hva slags kabel bruker du idag da ?

Bruker den vanlige kabelen som følgte med, husker ikke hva det heter, men er den med rød hvit og gul plugg.

Funka det ?

Haha, nei. Tven takla ikke HDMI vistnokk :nei:

 

Så da prøver jeg og koble den til pc skjermen, har nå bestilt HDMI til DVI kabel til bilde og 3.5mm JACK STEREO TO 2 x RCA PHONO SPLITTER og 3.5mm Stereo Jack Coupler Joiner Female Adaptor til lyd. Så får håpe detta funker da

Endret av aR_
Lenke til kommentar

Bruker den vanlige kabelen som følgte med, husker ikke hva det heter, men er den med rød hvit og gul plugg.

 

Kompositt (rød, hvit, gul) er den ABSOLUTT dårligste måten å overføre bilde/lyd på. Støtter feks. ikke HD i det hele tatt.

Kanskje derfor da, men blir sikkert bra når jeg får hdmi - dvi convertern da :)

Lenke til kommentar

Hva slags kabel bruker du idag da ?

Bruker den vanlige kabelen som følgte med, husker ikke hva det heter, men er den med rød hvit og gul plugg.

Funka det ?

Haha, nei. Tven takla ikke HDMI vistnokk :nei:

 

Så da prøver jeg og koble den til pc skjermen, har nå bestilt HDMI til DVI kabel til bilde og 3.5mm JACK STEREO TO 2 x RCA PHONO SPLITTER og 3.5mm Stereo Jack Coupler Joiner Female Adaptor til lyd. Så får håpe detta funker da

 

Hva slags TV har du egentlig ?

 

Hvis du har beholdt HDMI-kablen så er det jo en enkel billig overgang til DVI da.

http://www.clasohlso...px?id=164027765

 

Men hvis du har sittet å spilt på flatskjerm med composite kablene så forbered deg på et sjokk av kvalitetsforbedring av bildekvalitet.

Endret av Topguy
Lenke til kommentar

Hva slags kabel bruker du idag da ?

Bruker den vanlige kabelen som følgte med, husker ikke hva det heter, men er den med rød hvit og gul plugg.

Funka det ?

Haha, nei. Tven takla ikke HDMI vistnokk :nei:

 

Så da prøver jeg og koble den til pc skjermen, har nå bestilt HDMI til DVI kabel til bilde og 3.5mm JACK STEREO TO 2 x RCA PHONO SPLITTER og 3.5mm Stereo Jack Coupler Joiner Female Adaptor til lyd. Så får håpe detta funker da

 

Hva slags TV har du egentlig ?

 

Hvis du har beholdt HDMI-kablen så er det jo en enkel billig overgang til DVI da.

http://www.clasohlso...px?id=164027765

 

Men hvis du har sittet å spilt på flatskjerm med composite kablene så forbered deg på et sjokk av kvalitetsforbedring av bildekvalitet.

En gammel kasse fra phillips som du ikke har tilgang til nesten noe som helst bortsett fra vanlig composite kabler, så blir nok mye bedre og spile på pc skjermen uansett.

 

Nå kjøpte jeg alt fra ebay til under 100 kroner inkl frakt da, så vil ikke si at den overgangen fra clausohlson er så veeeldig billig

 

Blir spennende og se dette her da :new_woot:

Lenke til kommentar

Fikk det i dag, fungerer som en DRØM på 1080 i oppløsning! :)

 

Så til dere som vil ha PS3 på pc skjerm. Kjøp dette fra ebay best å kjøpe det derfra da det er _MYE_ billigere en fra fks komplett: Hvis du har DVI-D utgang på skjermen din: denne, hvis du bare har VGA: denne.

 

Til lyden trenger du to ting: denne og kanskje denne kommer ann på åssen høytallere du har.

 

Veldig enkel og billig løsning til under 100 kroner INKL frakt!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...