Klykken- Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 (endret) Hei! Bestemte meg for å prøve å legge inn customROM på min Nexus One (versjon 2.3.6 installert) og har fulgt denne guiden: http://wiki.cyanogenmod.com/wiki/Nexus_One:_Full_Update_Guide Alt har gått greit uten feilmeldinger og bootloaderen er låst opp, og flashingen til clockworkmod gir ingen feilmeldinger. Prøver derimot å komme meg inn i Clockworkmod Recovery, men jeg får kun opp standard-recoveryen... Prøvd å google meg febrilsk etter svar, men kommer ingen vei. Noen tips her? Har aldri gjort dette før, så vær snill. Ser slik ut nå i recovery, uten feilmeldningen i bunn: Men det skal vel se slik ut? Endret 10. november 2011 av Kongklykken Lenke til kommentar
skankyass Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Last ned Rom Manager fra Market. Deretter flasher du recovery via den og rebooter inn i recovery. Lenke til kommentar
Klykken- Skrevet 10. november 2011 Forfatter Del Skrevet 10. november 2011 (endret) Takker for svar. Den guiden jeg fulgte har ikke gitt meg root-tilgang, tydeligvis. Hvordan gjøres det på en forståelig måte? Finner ikke noe jeg klarer å tyde på nett.. Endret 10. november 2011 av Kongklykken Lenke til kommentar
skankyass Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 one click root. Enklere blir det ikke å roote N1. Sjekk innom forumet til xda-developers, står mye nyttig der også. Lenke til kommentar
Klykken- Skrevet 10. november 2011 Forfatter Del Skrevet 10. november 2011 Er så uoversiktlig det forumet. Men ser ut til at det der fungerte. Gikk iallefall glatt gjennom uten feilmeldinger. Rom manager fungerte også. Takk for hjelpen så langt. :wub: Lenke til kommentar
Stagga89 Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 (endret) du kan også se her for litt mer info om hva oneclick root er etter dette kan du søke etter rom manager i market og legge inn clockworkmod derfra deretter er det bare å følge den guiden du hadde i begynnelsen. du kan fortsette under "method via recovery" som ligger under clockworkmod recovery process. Lykke til! edit: for sein Endret 10. november 2011 av Stagga89 Lenke til kommentar
Klykken- Skrevet 11. november 2011 Forfatter Del Skrevet 11. november 2011 Har fått det til nå. Tester Cyanogen nå. Har også blitt tipset om Miui, som også skal prøves etter hvert! Merkelig at det ikke nevnes at man trenger root i den guiden, men.. Tusen takk for hjelpen, folkens! Setter stor pris på det. Lenke til kommentar
Stagga89 Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 brukte du oneclickroot? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå