settings Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 (endret) jaha. da var det min tur og klage ut min nød, pc'en drar ikke BF3 har nå en aspire m3800. endrer fra oppdate på den til ny pc. jeg trenger altså råd til en pc. hva jeg har: GeForce 8600 GT / GeForce 320 GT Kabinett cd spiller 3 stk 500 gb hardisker kortleser trådløst nettverkskort - noe d-link. TX650W power supply ( hva som står pån) skjerm tastatur og mus. kabler i mengder. hva jeg vet jeg trenger: hovedkort kjølesystem. ram mye penger kom med ider på hva jeg trenger. husk at jeg har et begrensa budskjett. XP oppdaterer etterhvert i første tråd Endret 10. november 2011 av mr-hockey Lenke til kommentar
Dasch Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Overklokking hjelper jo alltid, men sørg for att du har kjøling på plass før du gjør noe slikt. Lenke til kommentar
settings Skrevet 10. november 2011 Forfatter Del Skrevet 10. november 2011 får kjøpe meg noe mere kjøling da. har nå en bordvite som står inn i pcen når jeg gamer. får lese litt om overklokking ( føler meg blond) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå