kong_gabby Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 (endret) Jeg er ganske utålmodig og vil vite det så fort de har registrert min nye adresse, i håp om at jeg slipper å vente på bekreftelse i posten, som sikkert kan ta en dag eller to ekstra. Er det noe sted man kan sjekke dette selv? Jeg har ikke pin-koder, men er dette noe jeg/andre kan sjekke noe sted med eller uten pin-koder? Gidder ikke akkurat å ringe inn daglig og spørre Endret 10. november 2011 av LHUS Lenke til kommentar
Cerwell Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Du vil altså ha noen til å sjekke folkeregisteret for deg, eventuelt gi deg tilgang til folkeregisteret? Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 10. november 2011 Forfatter Del Skrevet 10. november 2011 Du vil altså ha noen til å sjekke folkeregisteret for deg, eventuelt gi deg tilgang til folkeregisteret? Ja, noe sånt. Lenke til kommentar
Cerwell Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Folkeregisteret er ikke et åpent register. Det er heller ikke lov å dele ut informasjon derifra. Du kan derimot lese om deg selv på minside.no. Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 10. november 2011 Forfatter Del Skrevet 10. november 2011 Folkeregisteret er ikke et åpent register. Det er heller ikke lov å dele ut informasjon derifra. Du kan derimot lese om deg selv på minside.no. Minside.no ser det ikke ut til at jeg kommer inn på uten pin-kodene. Men takk likevel Lenke til kommentar
Cerwell Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 ----- Jeg ser at folkeregisteret ikke er fult så strengt som jeg hadde inntrykk av i går. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå