EivNor Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Heisann. Jeg hører skumle rykter, og har sett recordings, av folk som spiller Skyrim på en gammel ps3 og får helt enorm FPS-drop, til en så stor grad at det ødelegger spillopplevelsen totalt. Kan noen med en eldre ps3 (ikke ps3 slim) bekrefte at det fungerer greit? Har ikke råd til noen ny spillkonsoll nå.. Her er en link til video av fps-dropsa. Lenke til kommentar
Raggz1967 Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Det er dessverre FPS drops på PS3 slim også. Lenke til kommentar
alundromir1453 Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 (endret) Har en urgammel ps3:) Er littegrann drop her og der, men ikke i nærheten av så mye som man kan se på video. Skyrim Endret 12. november 2011 av alundromir1453 Lenke til kommentar
samco Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 Uff er det virkelig så mye frame rate dropps på skyrim på ps3? Ødlegger spille opplevelsen totalt Glad jeg har 360 versjonen ser jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå