The 5 element Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Har ei ASUS N53 maskin med Win7 Home premium på. Når den står i hvilemodus så startar den så snart eg rører på musa, Logitech MX med Unifying mottakar. Dette er veldig frustrerandes, setter den i hvilemodus, lukker lokket og legg mus oppå, då startar den att. Har leita i strømstyringsoppsettet men finn ikkje noko fornuftig der, heller ikkje i Bios. Når eg brukar Windows sin hjelp funksjon så er svaret at eg må sjå i leverandøren sin dokumentasjon, noko eg har gjort, men fann ikkje noko der heller. Er det nokon som veit korleis eg skal løyse dette? Lenke til kommentar
Cerwell Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Har du forsøkt dvalemodus? Lenke til kommentar
The 5 element Skrevet 10. november 2011 Forfatter Del Skrevet 10. november 2011 Brukar mykje lengre tid på å starte frå dvalemodus, difor ynskjer eg å bruke hvilemodus. Det gjekk fint på den førre maskina så eg skjønnar ikkje kvifor det ikkje virkar her. Lenke til kommentar
Omnithunder Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 I Control Panel - Device Manager, velg aktuell mus og høyreklikk på denne. Velg Properties. Du får da opp en "tab" som heter "power management". Fjern krysset i de to "boksene". Hvis dette ikke fungerer, kan du sjekke settingene i Device Manager under USB controllers på samme måte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå