Joachim_F Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Ikke med det aller første, er jeg redd. Les hele saken 2 Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 (endret) bare dere kjører igjennom Skyrim nøye, og setter en karakter som passer spillet. så er vell dette ingenting og klage på. Endret 10. november 2011 av Dore123m 6 Lenke til kommentar
Kverulv Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Er det så nøye da? kan dere ikke bare gjøre opp deres egen mening? eller er deree avhengig av anders meninger om et spill? isåfall ta en titt på gamerankings så får dere fanbois endelig svar på om dette er et spill for dere... Min mening om Skyrim...helt fantastisk og for meg er det årets spill uten tvil......men det er bare MIN mening, ander folk kan hate det....noen liker bananer, andre spyr av bananer........... 1 Lenke til kommentar
Kverulv Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 bare dere kjører igjennom Skyrim nøye, og setter en karakter som passer spillet. så er vell dette ingenting og klage på. Er det så viktig hva Gamer setter til karakter? har du ikke egne meninger? 1 Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Må du passe på å være ekstra smisken så bethesda sender dere anmeldere som i første batch neste gang. Gjerne en 5er eller 6er. Hvem vedder i mot? Lenke til kommentar
Licht Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Ikke med det aller første, er jeg redd. Les hele saken Hadde kanskje vore betre å få ut førsteinntrykkjet før helga? Burde vere i mogleg å seie noko om kjensla, mekanikken og korleis verda framstår om du ikkje slepp gamepaden på nokre timar. Lenke til kommentar
Moridin82 Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 nice uansett folkens ser spill.no har fått ut en Lenke til kommentar
Kverulv Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Må du passe på å være ekstra smisken så bethesda sender dere anmeldere som i første batch neste gang. Gjerne en 5er eller 6er. Hvem vedder i mot? Skyrim får en femmer eller sekser uavhengig av ha du eller bethesta sier........Har du spillt spillet??? nei det var det jeg trodde..... Lenke til kommentar
Kverulv Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 bare dere kjører igjennom Skyrim nøye, og setter en karakter som passer spillet? hva mener du , passer spillet?, hvilken karakter bør gamer.no gi som i følge deg passer spillet Betyr det noe for din opplevelse av spillet hvilken karakter de setter? Think for yourself, quetion autority Lenke til kommentar
Mr. Spaceworld Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Skjønner ikke at folk bryr seg om anmeldelser av spill av dette kaliberet. ALLE vet at det er kvalitetsspill og ALLE kommer til å kjøpe det. Jeg leser bare anmeldelsen pga jeg vil ha mest info. Driter i karakteren da jeg skal ha det uansett. Bryr meg heller om det når jeg er usikker på spillet. Samme som f.eks. når GTA V kommer. Vi trenger ingen anmeldelse av det spillet fordi det kommer til å selge som hakka møkk uansett hva anmelderne sier. Lenke til kommentar
Godsaker Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Tar tid å komme seg gjennom uendelig mange oppdrag ja... 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 De kan jo bare fullføre main quest side quest delen er uendelig. Lenke til kommentar
Cretinous Git Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Når dere ikke får anmeldelsen ferdig til slippdatoen, kan dere like gjerne gjøre en annen og mer inngående type kritikk enn den vanlige forbrukerjournalistiske. Det fins jo andre ting å skrive om, andre typer kritikk. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 (endret) Nei, du tar feil. Bare fordi det er mye hype, så betyr ikke det at spillet er bra. Edit: Skulle quote demonickon, men det ville ikke forumet nå Endret 10. november 2011 av Hansoen Lenke til kommentar
chokke Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 (endret) Selv om Bethesda har laget et relativt solid spill, så har det ganske store mangler som ødelegger en del av spillopplevelsen utifra første-inntrykket mitt. Ting som GUI, melee og musebevegelser er helt off (selv om litt av det er vane), så spennende å se hva gamer.no gir. Utifra min opplevelse vil jeg si 6-6.5 på førsteinntrykk. Av 10, ikke terningkast. Endret 10. november 2011 av chokke 2 Lenke til kommentar
Ra3alder Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Fikk spillet i går. Helt konge!! Gled dere!! Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 (endret) bare dere kjører igjennom Skyrim nøye, og setter en karakter som passer spillet. så er vell dette ingenting og klage på. Er det så viktig hva Gamer setter til karakter? har du ikke egne meninger? Personlig har jeg ihvertfall ikke tid til (eller råd) å spille alle spill som kommer ut for å gjøre meg enn mening. Ikke har jeg lyst til det heller. Har du? AtW Endret 10. november 2011 av ATWindsor 5 Lenke til kommentar
tandeg Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Synes det er litt spesielt å få et spill flere dager før kjente spillanmeldere. Ikke at jeg klager eller noe... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå