Gabriel Shear Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Skal en senterhøyttaler stå i midten framme eller bak? Lenke til kommentar
hcgustad Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 smak å behag, med jeg har min senter høyttaler oppå tven...tror jeg har hørt at den skal være like ved der du sitter...correct me if wrong Lenke til kommentar
WeeR Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 hmm.. skjønte ikke helt spørsmålet men i 5.1 systemer skal det være en senter forran.. i 7.1 systemer er det senter både forran OG bak.. Lenke til kommentar
Gabriel Shear Skrevet 13. august 2003 Forfatter Del Skrevet 13. august 2003 OK.. det er 5.1 system ja. Lenke til kommentar
WeeR Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Da skal den nok være forran ja Lenke til kommentar
cdrom Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 hmm.. skjønte ikke helt spørsmålet men i 5.1 systemer skal det være en senter forran.. i 7.1 systemer er det senter både forran OG bak.. ehhh, det var vel ikke helt korrekt :-? I 6.1 systemer er det en center foran og en bak. I 7.1 systemer er det ingen center bak men derimot to ekstra sorroundhøyttalere Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Senter kanalen er der for å gjengi tale i filmer, hovedsaklig. Derfor er kvaliteten viktig (desto høyere kvalitet desto klarere og mer naturtro gjengivelse av dialog i filmen). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå