kaaasen Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Hei. Jeg har kikket litt rundt etter billigste sted å kjøpe PC-utgaven på, og det billigste 'trygge' stedet jeg har funnet hittil er Gamesplanet.com med knappe 265,- kr. Dette er en digital versjon, men jeg vet av erfaring at jeg ikek trenger noe mer. Så... det jeg lurte på er om noen vet om et enda billigere sted å handle det..? Kan for ordens skyld legge til at jeg kun har brukt nevnte Gamesplanet en gang før (Football Manager 2012), og det gikk raskt og knirkefritt i alle fall! Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Jeg kjøper det ikke før til jul og da skal jeg prøve å få det billig på gamestop Lenke til kommentar
Jubelsau Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Forhåndsbestilte på cdon.com i forrige uke, men nå har det stått "varene pakkes" siden i går. Rimelig tørt.. Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 (endret) Oj dobbelpost srry Endret 10. november 2011 av Gurre97 Lenke til kommentar
suuhoo Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Bestilte først fra cdon, men de var så sykt treg med å sende ut så jeg avbestilte derfra. I morgen tidlig drar jeg ned på game å kjøper spillet Lenke til kommentar
Decoman Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Jeg bestilte fra CDON i dag og har ingen forventning om å få spille Skyrim før ute i tidlig neste uke. Lurer på om jeg kunne like godt kjøpt fra Elkjøp på nett og kanskje hentet den i min lokale butikk, slik at jeg muligens kunne fått spille på et tidligere tidspunkt, men jeg kan godt vente litt. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Jeg bestilte det fra GameZone og fikk det igår. 1 Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 elkjøp med rabattkode. 349 med fri frakt. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 10. november 2011 Forfatter Del Skrevet 10. november 2011 Jeg sitter med en følelse at Elkjøp kommer til å kjøre søndagstilbud på Skyrim. Ta det med en klype salt, men de har gjort det flere ganger. Lenke til kommentar
thyes Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Kjøpt og betalt på Platekompaniet, så jeg trenger bare å stikke innom der imorgen å hente spillet Lurer på om jeg skal prøve å utsette det en stund dog, jeg er helt avhengig av BF3 nå, og Skyrim kommer neppe til å bli noe mindre underholdende... Lenke til kommentar
TMB Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Jeg har kjøpt det på Steam, og det gjorde jeg med en gang de la det ut for pre-order. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå