Roald! Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Hei. Har en Acer laptop. Tok ut den orginale harddisken for å se på størrelsen før jeg skulle kjøpe ssd og bytte den ut. Når jeg satt inn igjen den orginale harddisken kom det bare opp "A disk read error occured" Press ctrl+alt+del to restart. Tenkte at problemet ville bli løst når ssd disken kom, men den gang ei. Akkuratt samme beskjed kommer opp og det virker umulig å starte opp windows. Noen forslag til løsningen. Diskene fungerer utmerket i min stasjonære pc.... Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Du har kanskje brutt sata-kontakten i hardiskbrønnen. Lenke til kommentar
Roald! Skrevet 10. november 2011 Forfatter Del Skrevet 10. november 2011 Du har kanskje brutt sata-kontakten i hardiskbrønnen. Ja det kan være noe der... Det var et slags lite adapter mellom harddisken og sata porten/strøm i pcen? Kan det være den som må byttes eller tenker du i nottakspunktet i pcen? Det er hvertfall ingen synlige feil som jeg kan se nå... Alle "pinnene" er like hele og jeg ser harddisken i bios.... Lenke til kommentar
Roald! Skrevet 12. november 2011 Forfatter Del Skrevet 12. november 2011 (endret) opp! Endret 12. november 2011 av Roald! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå