Gå til innhold

Åssen vil denne pcen funke?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Update: Venta 2 dager på at de skal få pcen til pick-up-pointet.. Syns det begynner å ta lang tid, når de har varen jeg kjøpte på lager og ikke klarer å sende den til pick up pointet, og det er verken hjelp å få på e-mail eller kundeservice.. De sier de skal se, men får ikke noe svar tilbake.. Begynner å bli rimelig lei.

Hvorfor skal de ødelegge "ryktet" de hadde hos meg nå? Bestilte en skjerm for litt siden, og kunne hente samme dag..

Begynner på den 3 dagen nå, håper på å få en sms fra de snart..

Noen syns sikkert jeg er en bortskjemt dritt som ikke klarer å vente, men statusen på bestillinga er forsatt åpen, de tar seg ikke tid til å svare og varen var på lager når jeg bestilte. "Vi sender samme dag som varen er bestilt" Jaja, den var god!

Endret av Darkshock
Lenke til kommentar

Ja, da har jeg instalert windows osv. Så langt funker alt greit, men har selvfølgelig noen dårlige ting å komme med:)

Posetivt

- Kan spare en del tusen på demo pc

- Alt funker greit så langt

- Var pakka inn med nok luftplast til å kunne hoppe på pcen uten at det skal skje noe

Minus

- Følger ikke med hovedkort eska med cder til drivere, "bruksavsninger" osv

- Når jeg åpnet pc eska, så så jeg at jeg ikke hadde fått med strømkabel.. Flaks jeg hadde en liggende fra den gammle pcen, men fikk en ny en på garantisak!

- Det er en komplett pc, men verken SSD eller harddisk hadde blitt koblet inn, tok meg litt tid før jeg fant ut det, pga jeg trodde den var ferdigbygd!

Vertfall, det er jo bare små bagateller, så så langt er allting godt! Anbefaler demo pcer!

Sikkert ikke beste anbefalinga, men det funker :)

Lenke til kommentar

Hørtes bra ut! :thumbup:

Kan vel anta at SSD og harddisker ikke var kobla i mtp. at Komplett sikkert har en de bare hotswapper rundt omkring i pcer.

Drivere og instruksjonsbok til HK finner man jo på nett! :) Flaks med strømkabelen da, hadde vært kjipt å få ny pc og ikke kunne bruke den. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...