Baderom Skrevet 12. november 2011 Forfatter Del Skrevet 12. november 2011 Regner med at jeg får pcen på mandag/tirsdag, og da vil dere høre fra meg i løpet av uken eller neste, så kan jeg si førsteinntrykket mitt! Lenke til kommentar
Baderom Skrevet 15. november 2011 Forfatter Del Skrevet 15. november 2011 (endret) Update: Venta 2 dager på at de skal få pcen til pick-up-pointet.. Syns det begynner å ta lang tid, når de har varen jeg kjøpte på lager og ikke klarer å sende den til pick up pointet, og det er verken hjelp å få på e-mail eller kundeservice.. De sier de skal se, men får ikke noe svar tilbake.. Begynner å bli rimelig lei. Hvorfor skal de ødelegge "ryktet" de hadde hos meg nå? Bestilte en skjerm for litt siden, og kunne hente samme dag.. Begynner på den 3 dagen nå, håper på å få en sms fra de snart.. Noen syns sikkert jeg er en bortskjemt dritt som ikke klarer å vente, men statusen på bestillinga er forsatt åpen, de tar seg ikke tid til å svare og varen var på lager når jeg bestilte. "Vi sender samme dag som varen er bestilt" Jaja, den var god! Endret 15. november 2011 av Darkshock Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Er nok det at demo pcene ikke ligger i det vanlige lagersystemet! Lenke til kommentar
Baderom Skrevet 15. november 2011 Forfatter Del Skrevet 15. november 2011 Skjønner at den kanskje ikke er på samme lager og sånt, men det som irriterer meg er at de ikke gidder å svare, og når man blir irritert finner man alle de små-bagatellene som gjør at man får en dårlig opplevelse med bedriften. Lenke til kommentar
Baderom Skrevet 18. november 2011 Forfatter Del Skrevet 18. november 2011 Ja, da har jeg instalert windows osv. Så langt funker alt greit, men har selvfølgelig noen dårlige ting å komme med:) Posetivt - Kan spare en del tusen på demo pc - Alt funker greit så langt - Var pakka inn med nok luftplast til å kunne hoppe på pcen uten at det skal skje noe Minus - Følger ikke med hovedkort eska med cder til drivere, "bruksavsninger" osv - Når jeg åpnet pc eska, så så jeg at jeg ikke hadde fått med strømkabel.. Flaks jeg hadde en liggende fra den gammle pcen, men fikk en ny en på garantisak! - Det er en komplett pc, men verken SSD eller harddisk hadde blitt koblet inn, tok meg litt tid før jeg fant ut det, pga jeg trodde den var ferdigbygd! Vertfall, det er jo bare små bagateller, så så langt er allting godt! Anbefaler demo pcer! Sikkert ikke beste anbefalinga, men det funker Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Hørtes bra ut! Kan vel anta at SSD og harddisker ikke var kobla i mtp. at Komplett sikkert har en de bare hotswapper rundt omkring i pcer. Drivere og instruksjonsbok til HK finner man jo på nett! Flaks med strømkabelen da, hadde vært kjipt å få ny pc og ikke kunne bruke den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå