kikk0 Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 hei! måtte formatere c: grunna virus, så har eg gta vice city på d: men når eg skulle begynne å spille igjenn så var det ingen savegames . kor har dei blitt av? på forhand takk Lenke til kommentar
hcgustad Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 savegame blir lagret i Mine Dokumenter, dermed er disse slettet etter at du formaterte c: Lenke til kommentar
kikk0 Skrevet 13. august 2003 Forfatter Del Skrevet 13. august 2003 savegame blir lagret i Mine Dokumenter, dermed er disse slettet etter at du formaterte c: ******! takker for svar hcgustad Lenke til kommentar
frank_jarle Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Litt daarlig gjort, men jeg maa bare le. Det hores ut som en god historie det Du er ikke den eneste som har hatt problemer med virus, sliteer litt jeg ogsaa, tror jeg skal formatere alt, saa her skal jeg gaa grundig til verks. Frankie Singapore Lenke til kommentar
kikk0 Skrevet 13. august 2003 Forfatter Del Skrevet 13. august 2003 ****** ass. nå er alt virus sletta. www.antivirus.com er ein steikje bra antivirus. alltid oppdatert osv... Lenke til kommentar
Jonas Jungeldyr Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Jeg har en 100% ferdig savegame jeg kan sende deg :wink: Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 Jeg har en 100% ferdig savegame jeg kan sende deg :wink: Ooo.. kan jeg få ta på deg? Lenke til kommentar
hwlars Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 He he latterlig gjort, tokk ikke vare på det før du formaterte! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå