karoald Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Ålesund3 Bildet er fjernet. Beskrivelse: Ålesund by --har brukt lang lukketid med hensikt for å få litt bevegelse Evalueringsnivå Tips: Jeg ønsker tanker rundt hva som trekker bildet opp og forslag til forbedringer. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Thorbørn Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Veldig fint bide, pent utsnitt. men det første jeg tenkte da jeg så bildet var at du må ha lengre lukker tid, men alikevell ikke. Dersom du har lengre lukkertid vil menneskene bli utydelig og det vil muligens se rart ut. Men, dersom du ser på bilene, og lyset som henger igjen, så tror jeg bildet ville sett bedre ut med lengre lukkertid, slik at du ikke ser hvor bilen stopper/starter. Men bra bilde! Bra jobbet Lenke til kommentar
karoald Skrevet 10. november 2011 Forfatter Del Skrevet 10. november 2011 Veldig fint bide, pent utsnitt. men det første jeg tenkte da jeg så bildet var at du må ha lengre lukker tid, men alikevell ikke. Dersom du har lengre lukkertid vil menneskene bli utydelig og det vil muligens se rart ut. Men, dersom du ser på bilene, og lyset som henger igjen, så tror jeg bildet ville sett bedre ut med lengre lukkertid, slik at du ikke ser hvor bilen stopper/starter. Men bra bilde! Bra jobbet Takker--eg har slike bilder og ,der folkemassen (ikkje alle)er uskarpe og lengre striper så det var eg bevist på-----dette var ei øving så for ein prøve ut mer neste gang. Lenke til kommentar
Thore Raaen Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Flott nattbilde. Akkurat passe lukkertid etter min mening. Greit med brudd på lyslinjene fra bilene. Lenke til kommentar
karoald Skrevet 10. november 2011 Forfatter Del Skrevet 10. november 2011 Flott nattbilde. Akkurat passe lukkertid etter min mening. Greit med brudd på lyslinjene fra bilene. Takker-smak og behag--morro er det å prøve. Lenke til kommentar
KnutW Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Dette er eit veldig bra nattbilde! Godt gjort å få fram fargane på fasadene på andre sida av "sjølvaste Ålesundet" som bypatriot Harald Grytten uttrykte under ei underhaldande byvandring i jugendbyen. Sundet og arkitekturen gjer Ålesund til ein fotogen by! Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Ålesund har ikke bare et godt fotballag, men en av Norges fineste byer. Et spennende og godt kvelds/nattbilde Lenke til kommentar
Kjell Arne Stava Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Veldig bra, god stemning i bildet Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Fint utsnitt, akkurat passe lang eksponering, godt blendervalg. Bra Karin. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg