TCi Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Såg dette i dag.. Les preview'en HER Og screenshots finner du HER Grafikken ser lovende ut, da spørs det hvordan gameplayet blir sammelignet med Max Payne.. Lenke til kommentar
Sony86 Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Grafikken så jo helt for jævli bra ut! Veldig detaljerte ansikter osv... Men kan jo tenke meg systemkravet... Blir vel kjempe høy... Er vel noe å glede seg til det her ja... 8) Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Syk grafikk Bare det ikke blir samma gameplay som det forrige max payne,pen grafikk,men ble litt kjedelig i lengden og for kort. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 13. august 2003 Forfatter Del Skrevet 13. august 2003 Syk grafikk Bare det ikke blir samma gameplay som det forrige max payne,pen grafikk,men ble litt kjedelig i lengden og for kort. Dersom du leser artikklen, så står det at oppfølgeren blir vesentlig lengre enn Max Payne... Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Syk grafikk Bare det ikke blir samma gameplay som det forrige max payne,pen grafikk,men ble litt kjedelig i lengden og for kort. Dersom du leser artikklen, så står det at oppfølgeren blir vesentlig lengre enn Max Payne... Jeg leste artikkelen,det jeg mente at Max payne 1 var altfor kort. Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Har sett et par av dem fra før av, men fyttigrisen det ansiktet til dama i rødt var rimelig strøkent.... Lenke til kommentar
CAH1 Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Grafikken så jo helt for jævli bra ut! Veldig detaljerte ansikter osv... Men kan jo tenke meg systemkravet... Blir vel kjempe høy... Er vel noe å glede seg til det her ja... 8) Kommer spillet til å kreve så mye mer enn eneren når de egentlig bare bruker den samme grafikkmotoren selv om de har "pyntet" på det? Ansiktet til Max så forresten annerledes ut nå enn før. Så nesten ut som en annen person. Har uansett planer om å oppgradere når det neste storspillet kommer. Ser frem til S.T.A.L.K.E.R., HL2, Doom3, Max Payne 2. Lenke til kommentar
lenny25 Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Det ser sinnsykt bra ut! Gleder meg! Fytti grisen det kommer jo så mange bra titler ut denne høsten, kommer til å bli skikkelig travelt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå