Straffa Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Det er ikke lenge til Skyrim kan spilles på PC fra Steam. Folk fra New Zealand kan åpne det om under 1 time og da får vi ENDELIG se pc screenshots. Jeg vil poste dem her så fort jeg får tak i dem Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Hadde vært fint om man legger bildene i spoiler om man skal poste masse bilder sammtidig. Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 10. november 2011 Forfatter Del Skrevet 10. november 2011 Her er et bilde til Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Takk for det! Veldig bra. Kan du poste et bilde der du ser langt over et ganske flatt terreng, slik du ser overgangene fra de forskjellige avstandsteksturene? Og om det er tydelig skille. Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 10. november 2011 Forfatter Del Skrevet 10. november 2011 Ikke mine bilder. Venter fortsatt på spillet skal låse opp. Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Noen eg tok. Er mye finere ute i åpent terreng enn det er inne i bygninger osv. Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Er det mulig å se sin egen karakter forfra? I så fall får du ta et par bilder av han også Lenke til kommentar
Nanek Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Tror dere at min Asus G74SX kommer til å klare dette spillet på fullt med 1920x1080? Den har: -GTX 560M -8GB RAM -3GB VRAM -I7 2.0Ghz (2.9 Ghz med Intel turbo boost) Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 10. november 2011 Forfatter Del Skrevet 10. november 2011 Noen eg tok. Er mye finere ute i åpent terreng enn det er inne i bygninger osv. Herlig! Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 10. november 2011 Forfatter Del Skrevet 10. november 2011 Det der er meg Hvordan får du spilt nå forresten? Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 (endret) Tror dere at min Asus G74SX kommer til å klare dette spillet på fullt med 1920x1080? Den har: -GTX 560M -8GB RAM -3GB VRAM -I7 2.0Ghz (2.9 Ghz med Intel turbo boost) Nei, og du er forresten i feil tråd. Endret 10. november 2011 av N1ko Lenke til kommentar
TMB Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Det var jo forferdelig lave teksturer på klær og steiner Lenke til kommentar
spamex Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Ååå, når jeg ser disse bildene så har jeg så lyst til å kjøpe det men har ikke penger Får ønske det til jul da Lenke til kommentar
Raggz1967 Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 (endret) Her er et par bilder i 1920x1080 Ultra high settings med 16x aniso og 8x fsaa. Dette er utvilsomt det beste jeg noensinne har spilt og sett av grafikk. I Witcher 2 ser nok teksturene på karakterer skarpere og et hakk bedre ut, men helhetlig knuser Skyrim alt jeg har sett så langt. Du blir sugd inn i denne verdenen så fort du setter fot i den og det er mildt sagt jævlig vanskelig å komme seg ut av den igjen Endret 10. november 2011 av Raggz1967 2 Lenke til kommentar
krist2 Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 (endret) Ikke så veldig imponert over grafikken, synes til om med at Gothic 3 med siste CP ser bedre ut, mer "ekte". Var rett og slett noe daft og dødt over disse bildene, akkurat samme følelsen jeg fikk i Oblivion. Alt var for rent og glatt Men det kan jo arte seg annerledes når man faktisk spiller det Endret 10. november 2011 av krist2 Lenke til kommentar
Empathy Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Ikke så veldig imponert over grafikken, synes til om med at Gothic 3 med siste CP ser bedre ut, mer "ekte". Var rett og slett noe daft og dødt over disse bildene, akkurat samme følelsen jeg fikk i Oblivion. Alt var for rent og glatt Men det kan jo arte seg annerledes når man faktisk spiller det De bildene som ble postet sist her var jo nydelige. Det åpne terrenget er jo fantastisk uansett nesten ^^ Gleder meg enormt til å oppleve det selv! Lenke til kommentar
krist2 Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Ikke så veldig imponert over grafikken, synes til om med at Gothic 3 med siste CP ser bedre ut, mer "ekte". Var rett og slett noe daft og dødt over disse bildene, akkurat samme følelsen jeg fikk i Oblivion. Alt var for rent og glatt Men det kan jo arte seg annerledes når man faktisk spiller det De bildene som ble postet sist her var jo nydelige. Det åpne terrenget er jo fantastisk uansett nesten ^^ Gleder meg enormt til å oppleve det selv! De ser pene ut uten tvil, men samtidig så synes jeg det ser litt sterilt ut. Det bør ligge litt mer ting, søppel og lignende rundt. Dette er jo i en middelaldersetting. Dette er jo noe som Gothic 1-3 og Risen gjør bedre. De lager en mer troverdig skitten verden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå