Gå til innhold

Hvor å få kjøpt "sossete" klær

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er nå relativt voksen student, og har lyst til å bruke fine, såkalte "sossete" klær; dvs ren stil som ser dyr og elegant ut, uten at det blir for mye.

Problemet er som nevnt at jeg er STUDENT og dermed har relativt dårlig økonomi; så er det noen butikker dere anbefaler som selger fine klær til billige priser?

Det trenger ikke nødvendigvis å være merkeklær altså, så lenge de bare ser elegante og fine ut.

Alt jeg kjøper, uansett hvor mye jeg vurderer det på forhånd ser allltdi så sykt barneslig og stygt, skittent og uelegant ut. Det er ikke en "ren" stil. :(

Takk på forhånd!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opparbeid deg en god basisgarderobe, så blir det lettere å ha en "clean" stil med en gang. Du kan for eksempel begynne med ensfargede crewneck- eller v-hals-gensere i ymse farger, og enkle chinos i navy, grått og sort. Det er plagg som er litt kjedelige å bruke penger på, men når du først har dem vil du som regel alltid kunne sette sammen et decent antrekk.

Zara og Mango har en del fine basisplagg som er forholdsvis rimelige. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-awWb2dC

jente, 21 år gammel selvsagt - men virker litt som resten av innleggene tipser til noe annet...

Og når noen sier en "sossete" stil, tenker jeg egentlig på menn, kan hende det bare er meg altså..

Lenke til kommentar

Tror ordet trådstarter er ute etter er "klassisk" fremfor "sossete".