Maria1990 Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Hei! Helt siden i våres har jeg lagt merke til disse jakkene, og har veldig lyst på en, men vet verken hva de heter, hvor å få kjøpt, og evt hva som er ca. pris på dem. Det er de nogenlunde tynne vår- oh høstjakkene, som både gutter og jenter bruker; det er jakker og ikke kåper altså. Og de har et slags rute-mønster på seg. De føres i mørkeblått og svart farge. Håper dere skjønner hva jeg mener! Takk på foråhnd! Lenke til kommentar
Essem Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Regner med at du mener quilted: http://www.countryattire.com/barbour-ladies-eskdale-quilted-jacket-navy-navy-lqu0257ny91.html Er flere modeller på den siden. Lenke til kommentar
Maria1990 Skrevet 10. november 2011 Forfatter Del Skrevet 10. november 2011 Aha! Det var akkurat denne jeg mente! Takk for svaret! Dyr jakke da... Vet du hvor i Norge man kan få kjøpt, uten å måtte bestille fra nettet? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Den der koster jo nesten ingenting. Jeg vet dessverre ikke hvor man får kjøpt damemodellene i Norge, men herremodellene har de på Follestad og Ferner Jacobsen. Der er det mye dyrere enn på den siden jeg linket til. Lenke til kommentar
kynne Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 (endret) Aha! Det var akkurat denne jeg mente! Takk for svaret! Dyr jakke da... Vet du hvor i Norge man kan få kjøpt, uten å måtte bestille fra nettet? Gunnar Øye, Follestad , Ferner Jacobsen, ect som nevnt over selger slike jakker. Merk deg at de koster det dobbelte i Norge edit, så ikke at du var jente. Da kan du stryke Follestad fra listen. Endret 10. november 2011 av kynne Lenke til kommentar
Pernille M Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Den eneste butikken i Oslo som fører Barbour for kvinner er den hestebutikken på Røa som jeg ikke husker navnet på. Var innom både Gunnar Øye og Ferner Jacobsen i håp om å prøve en oilskin før jeg bestilte min, men de hadde ingen modeller. Lenke til kommentar
Von-Matterhorn Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 House of Scottland har quilted jakker for kvinner, men tror det er litt over din prisklasse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå