PolarCow Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Har lagt merke til at mobilen min bruker mye mer datatrafikk etter at jeg oppgraderte til iOS5 på min iPhone 4. Har en app som viser HVILKE applikasjoner som trekker datatrafikk, og der står iOS oppført som den største synderen. Før oppgraderingen var ikke iOS nevnt. Er det noen som vet hva i som trekker så mye datatrafikk i iOS5? Btw; har skrudd av iMessage-tjenesten nå, mistenkte at den har noe med saken å gjøre... Lenke til kommentar
PHCTF Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Mener at det kan være stedstjenester. Den prøver alltid å finne ut hvor du er for å gi deg værmeldinger i området, oppdatere deg med aksjeinfo osv. Er også denne funksjonen som trekker satans med strøm. Lenke til kommentar
HKS Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Har en app som viser HVILKE applikasjoner som trekker datatrafikk, og der står iOS oppført som den største synderen. Før oppgraderingen var ikke iOS nevnt. Er det noen som vet hva i som trekker så mye datatrafikk i iOS5? Btw; har skrudd av iMessage-tjenesten nå, mistenkte at den har noe med saken å gjøre... iCloud tenker jeg, hvis du har aktivert det. Lenke til kommentar
PolarCow Skrevet 11. november 2011 Forfatter Del Skrevet 11. november 2011 iCloud kan det nok kanskje være ja... *mistanken faller på iCloud* Skal sjekke om det hjelper å skru den av... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå