KnutW Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Kystlandskap Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
KnutW Skrevet 10. november 2011 Forfatter Del Skrevet 10. november 2011 Bildet er behandla i Windows Live Fotogalleri og Picasa. Originalen ligg som alternativ versjon for å vise at ein god del kan gjerast med tilgjengelege gratisprogram. Lenke til kommentar
karoald Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Litt mykje strå som titter opp eg hadde blura dei bort---himmelen vart litt lys med deg(skyerEllers fine farger i bilde og bra komp Lenke til kommentar
KnutW Skrevet 10. november 2011 Forfatter Del Skrevet 10. november 2011 Takk for kommentaren, karost! Litt overraska over at du synes himmelen var for lys. Stråa kunne nok vore fjerna, men det er ein smaksak. Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 det er synd at skyene er så utbrende, himmelen er utrolig viktig på landskapsbilder... men forgrunnen var flott, der synest jeg du har fått ganske mye ut av en rimelig "flat" fil. Lenke til kommentar
KnutW Skrevet 11. november 2011 Forfatter Del Skrevet 11. november 2011 det er synd at skyene er så utbrende, himmelen er utrolig viktig på landskapsbilder... men forgrunnen var flott, der synest jeg du har fått ganske mye ut av en rimelig "flat" fil. Takk for kommentaren! Utgangspunktet var ganske flatt ja, men skyene fekk eg ikkje betre med mitt verktøy. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg