Niklasp Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Android og iOS går forbi både 3DS og PSP. Nå er mobilspill større enn håndholdte konsollspill Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Det er vel nå de "store" bør begynne å skjelve. Sannsynligvis vil både Nintendo, Sony og andre aktører prøve å komme med sin "kriseløsning" som rett og slett vil være bortkastede penger. Billige spill, lett tilgjengelighet og tilpassing til den mobile verdenen er nok det som har gjort utslaget for såpass store tall. 1 Lenke til kommentar
liamherland Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 wow sier dere det asså det kom jo ikke som en overaskelse da, pspen e ganske så gammel å like ubrukelig å surfe nette som en gammel nokia, 3ds e bare en konsoll ingen ville ha Lenke til kommentar
bChaos Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 En 3DS er noe du kjøper bare for å spille Zelda igjen. Lenke til kommentar
liamherland Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 En 3DS er noe du kjøper bare for å spille Zelda igjen. det ville eg aldri gjort, spiller der det hører hjemme, nintendo 64 på tven 1 Lenke til kommentar
bChaos Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 En 3DS er noe du kjøper bare for å spille Zelda igjen.det ville eg aldri gjort, spiller der det hører hjemme, nintendo 64 på tven Tanken var vel på de som ikke lengre har Nintendo 64. Lenke til kommentar
liamherland Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 En 3DS er noe du kjøper bare for å spille Zelda igjen.det ville eg aldri gjort, spiller der det hører hjemme, nintendo 64 på tvenTanken var vel på de som ikke lengre har Nintendo 64. Uansett, eg har en orginal ds med super mario 64 og det er bare ikke det samme som det var på nintendo 64, stort sett alle spillene er portet eller resirkulert fra nintendo 64 uansett Lenke til kommentar
johome Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Blir ikke det litt for smått å spille på en liten mobilskjerm da ? Lenke til kommentar
Swome Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Emulator til nintendo 64 får man jo tak i til android. Hvis man vil ha større skjerm er d bare å koble den til tven. Lenke til kommentar
SupI Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Tror salgstallene til psp vil skyte i været når PSP VIta kommer, den er rett og slett fantastisk. Kommer med touch på begge sider, OLED-skjerm. 4 kjerners-prossesor, to analoge sticker med mer. Den er så kraftig at du skal kunne spille på PSN med Ps3 spillere. Da kommer nettsurfing og spill til å gå som en drøm. du vil nok få litt dårlig bilde om du kobler den til TVen da. Blir ganske tungt for den og. Så skal du spille skikkelige spill på er PSP Vita tingen, men er jo mange som laster ned spill og bare spiller litt når de venter på noen etc., men blir jo litt lenge i lengden med sånne billige spill. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Jeg er redd for at sony går på samme blemma som de gjorde med psp. For mye teknologi for lite innovasjon. Lenke til kommentar
pvl1971 Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 spillene begynner å bli bra, men det er ikkje så lett å håndtere det man skal når man ikke har fysiske knapper. Er nok der begrensningene ligger. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Mobiltelefoner kan så lenge jeg husker tatt over funksjoner for andre håndholdte eller bærbare enheter og det vil den nok fortsette å gjøre. At den tar over funksjoner for stasjonære enheter har jeg ingen tro på i lang tid ennå. Lenke til kommentar
flippi3 Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 En ting som jeg kan tenke er verdt å huske på er det at det er ekstremt lett å lage mange billige spill til telefoner i forhold til håndholdte konsoller, jeg antar det at smart telefonene har en god del flere tilgjengelige spill som koster enn det psp og 3DS har. Lenke til kommentar
Surf_N Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Den størst grunnen til at 3DS ikke har bltt noen suksess er fordi det ikke har kommet ut noen spessiellt bra spill ut til den ENNÅ (unntak av zelda ocraina of time selvfølgelig). Men når super mario 3D land, Luigi's Mansion 2, kid icarus, mario kart 7 3D og kingdom hearts3D + mange andre kommenede spill kommer ut, så tror jeg 3DS vil skyte rett i værs 8D Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 (endret) Det gjenstår å se denne gangen da Nintendo nå har levd så lenge på et par "gode" titler at det begynner å nærme seg "end of days". Denne 90-talls tankegangen fungerer ikke like godt lenger. Endret 15. november 2011 av Theo343 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg