MariusOX Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Hei. I sommer kjøpte jeg meg noe nytt hardware, eller dvs alt unntatt HDD, PSU og kabinett. Når jeg installerte Windows 7 på det nye oppsettet valgte jeg å kjøre raid1 på to 500GB disker. Når installasjonen var ferdig og jeg bootet opp fikk jeg opp to windowser jeg kunne boote. Windows 7 og Windows 7 Ultimate (recovered) Noen som vet hvordan jeg blir kvitt der recover delen her? det plager meg i oppstarten-.- Jeg får ikke satt "tidsavbrudd" til bare 3 sek, kommer opp en feilmelding. samme om jeg prøver å slette den recover saken der-.- Feilmedlingen i spoilern under Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Hadde samme problemet, bare med 2 Ubuntu-oppføringer. Brukte et program som heter EasyBCD. Utrolig enkelt. (Klikk på Download free for limited, non-commercial use under den nederste Buy now.) 1 Lenke til kommentar
MariusOX Skrevet 10. november 2011 Forfatter Del Skrevet 10. november 2011 (endret) Takk=) skal prøve når jeg kommer hjem. Er så irriterende at PCen skal bruke så lang tid på å boote om jeg ikke er der og følger med og trykker enter med engang det kommer opp. Edit: Det fungerte! fikk fjerna den=) så da har jeg i det minste halvert boot tida. pluss at maskinen ikke er avhengi av at jeg er sitter her å ser på at den booter! Endret 10. november 2011 av mariusox2 Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Så flott! Jeg vet godt hvordan det er, var vel et par måneder hvor jeg måtte velge Win 7 i boot hver eneste gang. Ubuntu sto øverst og den refererte til en partisjon som ikke fantes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå