Bendik-_- Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Heisan. Jeg har en litt eldre harddisk som forsovidt alltid har fungert, men etter å ha falt i bakken et par ganger virker det som den har død helt. Den jobber høyt når jeg gikk inn på den i går, prøvde å åpne en mappe da frøs hele disken og Explorer.exe måttes restartes. Plugga den inn igjen og fikk beskjed at jeg måtte formatere den før bruk. Finnes det noen måte å få hentet ut infoen? Mvh Bendik Lenke til kommentar
Phyltre Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 tips: Åpne din favoritt webbrowser. Skriv inn www.google.no. Vent ett lite øyeblikk til siden har lastet. I den lille stripen med en blinkende strek (også kalt cursor) skriver du inn recovery software. Trykk enter. velg link til program. LAst ned, installert og kjør og redd data på hard disk. Piece of cake Lenke til kommentar
Bendik-_- Skrevet 10. november 2011 Forfatter Del Skrevet 10. november 2011 tips: Åpne din favoritt webbrowser. Skriv inn www.google.no. Vent ett lite øyeblikk til siden har lastet. I den lille stripen med en blinkende strek (også kalt cursor) skriver du inn recovery software. Trykk enter. velg link til program. LAst ned, installert og kjør og redd data på hard disk. Piece of cake Noen spesielle programmer som anbefales? Eller om det evt finnes andre metoder en sofware program? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 "Andre metoder" - http://www.ahlbergdata.com/no Godt mulig det er eneste håp. Når disken er fysisk ødelagt (disker tåler ikke å falle) så er det ikke stort et recovery program kan gjøre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå