Rembrandt Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Hei, jeg lurer på om siste versjon av HTC er bra eller iPhone 4S? ser frem til svar... Lenke til kommentar
doffen45 Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 (endret) HTC har mange nye telefoner. Tenker du på Android telefonene til HTC eller Windows Phone 7 telefonene? Er det en spesiell telefon fra HTC du tenker på egentlig? Endret 10. november 2011 av doffen45 Lenke til kommentar
cosm0 Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Prøv de selv først..enkleste måte å finne ut hva du liker best..ta en tur på en av de større elektrobutikkene.når selgeren kommer bort,så sier du bare at du kikker litt,så tar du deg god tid å prøver de ut litt. Finner nok en du liker bedre en den andre da:) Lenke til kommentar
Rembrandt Skrevet 11. november 2011 Forfatter Del Skrevet 11. november 2011 Jeg har HTC desire, men er ikke noe kjempefornøyd med den. Ser at TELE2 har tilbud på iPhone 4S. er det bra tilbud=? Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Ser bare telefoner til 5900 og mer hos tele2 jeg. Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 Jeg har HTC desire, men er ikke noe kjempefornøyd med den. Ser at TELE2 har tilbud på iPhone 4S. er det bra tilbud=? Det er et veldig bra tilbud. 3000,- for denne telefonen er et kupp spør man meg. Lenke til kommentar
martin9 Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 1321011009[/url]' post='18567769']Jeg har HTC desire, men er ikke noe kjempefornøyd med den. Ser at TELE2 har tilbud på iPhone 4S. er det bra tilbud=? Hva er det som trekker desiren ned siden ikke er kjempefornøyd? Lenke til kommentar
Rembrandt Skrevet 15. november 2011 Forfatter Del Skrevet 15. november 2011 desire er rett og slett kjedelig spør du meg. Bør man gå for hvit eller sort iPhone 4S? hvitt er jentete? 1321011009[/url]' post='18567769']Jeg har HTC desire, men er ikke noe kjempefornøyd med den. Ser at TELE2 har tilbud på iPhone 4S. er det bra tilbud=? Hva er det som trekker desiren ned siden ikke er kjempefornøyd? Lenke til kommentar
newnick Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Hvis desire kjeder deg er jeg redd iphone blir å kjede deg grenseløst.. 2 Lenke til kommentar
martin9 Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Hvis desire kjeder deg er jeg redd iphone blir å kjede deg grenseløst.. Må si meg enig der... Uansett, så liker jeg den svarte iphonen best :-) Lenke til kommentar
Rembrandt Skrevet 17. november 2011 Forfatter Del Skrevet 17. november 2011 Hvorfor ser den hvite iphone mere elegant ut? Lenke til kommentar
Grasli Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 (endret) desire er rett og slett kjedelig spør du meg. Bør man gå for hvit eller sort iPhone 4S? hvitt er jentete? Hvorfor ser den hvite iphone mere elegant ut? Ser ikke noe galt med hvit for gutter/menn jeg, har spurt om samme tingen selv i det siste. Flere som sier det samme. Klart det er noen som sier det er litt jentete og i verste fall "gay", men nå er det jo de som sier "gay" til ALT ANNET enn det som er 100% hardt, svart og maskulint.. du tar poenget? Og ja, jeg mener også at hvit ser mer elegant ut på en måte. Vi har jo alle hatt svarte/sølvfargede mobiler i siste tiår, det er på tide med noe nytt.. Tenker selv også på min første smarttelefon nå, og valget står per dags dato mellom iPhone 4S og Galaxy S2. Og for min del begge i hvit. Se tråden min her og se videoene av S2 - sykt elegant og sexy i hvit! - https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1394773 Endret 22. november 2011 av Grasli Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå