Odesseiron Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Du får et forsprang på tre dager om du kjøper det på nett. Les hele saken Lenke til kommentar
Fx21 Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Dere kommer vel med en liten anmeldelse av spillet? Elsket eneren! Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 10. november 2011 Forfatter Del Skrevet 10. november 2011 Ja, vi anmelder Trine 2 når vi får tilgang til det Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Betyr det at PC er hovedplattform? Det høres jo veldig lovende ut. Lenke til kommentar
Godsaker Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 (endret) Fullførte jeg noen gang eneren da.....? Tror ikke det. Endret 10. november 2011 av Godsaker Lenke til kommentar
Aspiranten Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Tre fysiske pakker bestilt Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 La trine 2 komme til linux slik som ena gjorde, da skal jeg virkelig være lykkelig, men kjøp blir det nok uansett. Koset meg alt for mye med nummer 1 til å gå glipp av oppfølgeren. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Fullførte jeg noen gang eneren da.....? Tror ikke det. Da gikk du glipp av en perle. Trine 2 er for meg en av årets største utgivelser. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Fullførte jeg noen gang eneren da.....? Tror ikke det. Da gikk du glipp av en perle. Trine 2 er for meg en av årets største utgivelser. Jeg er ikke helt enig, det var ett koselig spill, med grei underholdning, ville ikke kalt det en perle. Toeren er litt for dyr i mine øyne. AtW Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Vel, smaken er som den velkjente baken. Jeg har spilt gjennom 1'ern opptil flere ganger, og jeg storkosa meg hver eneste gang. Men det er nå meg. Lenke til kommentar
Kyrandian Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 For meg var Trine 1 kanskje det mest underholdende spillet som kom ut det året. Så jeg gleder meg til Trine 2. Vet noen om man får med soundtracket på den utgaven man kjøper fra Steam? Soundtracket må jeg ha, men jeg blir ikke å kjøpe den fysiske utgaven av spillet, siden det er årevis siden jeg kvittet meg med dvd/cd-rom. Soundtracket til enern kjøpte jeg fra komponistens hjemmeside, anbefales, man får laste det ned både i mp3 og flac. Hvis man ikke får med soundtracket på den som er på Steam, så blir det nok fort mye dyrere å ikke kjøpe den fysiske collectors edition, siden soundtracket alene kostet over nærmere 150kr når jeg kjøpte det til enern. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Tror det bare gjelder en "Premium utgave", som ikke er tilgjengelig pr dags dato på Steam. Dette er bare basert på litt undersøkende googling fra min side, så jeg kan ta feil, men det ser mørkt ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå