HelloKjersti Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Nintendo vurderer flere Zelda-nyversjoner. Les hele saken Lenke til kommentar
cfg Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 A Link to the Past - Paper Mario crossover? (2D i en 3D"ish" verden). Eller bare meg som missforstår noe veldig her? Lenke til kommentar
Wlffrsether Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 A Link to the Past! Definitivt. Dette er et av de spillene jeg gledelig kjøper til alle eventuelle konsoller det kommer på som jeg har. Lenke til kommentar
Penvey Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Wind Waker til Wii U. Vær så snill, Nintendo! Her, ta pengene mine! Ta mer, så mye dere vil, bare ta! Ta alt!!! Lenke til kommentar
Vegero Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Minishcap i 3D ville fått meg til å kjøpe en extra 3Ds Lenke til kommentar
Millha Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Liker zelda, men liker nintendo mindre og mindre. Btw. Dette virker litt som gammelt nytt. Lenke til kommentar
Avfallskverna Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Ingenting slår Ocarina of Time på gode gamle N64 Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 A link to the past sier jeg ikke nei takk til. Glede seg allerede. Lenke til kommentar
xXLOonyboiXx Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 ønsker selvfølgelig ett gjensyn med ocarina of time.. men siden den allerede er her må det da bli majoras mask! skulle bare ønske det kom ett nytt zelda spill som klarer å følge de gamle TloZ spillene sine fotspor.. men de må da ta ett valg å slutte med baby graphicen sin... tenk å ødelegge ett av verdens beste spill Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå