AnonymDiskusjon Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Jeg har møtt en fyr, vi har ikke kjent hverandre mer en 2 uker. Han sa at han var 24, men jeg har funnet ut av at han er ikke mer enn 22, selv er jeg 26 og blir 27 neste år.. Han vet ikke at jeg vet at han har løyet om alderen, jeg fant det ut da jeg så i passet hans. Jeg fant det ut for et par dager siden, har møtt han etter det, men har ikke sagt noe. Jeg har virkelig falt for denne fyren her, og han gir utrykk for det samme for meg, og sier rett ut at han liker meg, tenker på meg osv. Jeg har en datter han ikke har møtt enda, han er glad i barn og spør mye om datteren min. Jeg og han kommer godt overens, og begynner og bli nokså betatt av denne fyren. Tenker litt på hvordan det hadde blitt om vi hadde blitt sammen, hva folk ville sagt, ingen hadde reagert om det var jeg som var 22 og han 26, for det er på en måte mer "akseptabelt" enn omvendt. Hvordan skal jeg konfrontere han om at jeg vet at han har løyet om alderen? Vente en stund for og se om han forteller det selv eller? Hvordan i så tilfelle bør jeg gå frem og si at jeg vet det? Huff jeg er helt fortapt i denne fyren.. Postet av anonym: ba9c0e15b482f2c67a1abb47cd5c50b8 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Akse Skrevet 10. november 2011 Populært innlegg Del Skrevet 10. november 2011 22 og 27 går etter min mening helt fint. Hadde ikke tenkt på det en gang. 13 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 10. november 2011 Forfatter Del Skrevet 10. november 2011 Skal nevnes at han har jobb, eier egen bil og leilighet, så han er en selvstendig fyr, som ikke bor hjemme på gutterommet hos mammaen sin:P Postet av anonym: ba9c0e15b482f2c67a1abb47cd5c50b8 1 Lenke til kommentar
Akse Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Det er vel etter min mening urelevant, selv om det sikkert er bra for din del. Håper bare du er interessert i fyren, og ikke eiendelene hans. 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 10. november 2011 Forfatter Del Skrevet 10. november 2011 Det er vel etter min mening urelevant, selv om det sikkert er bra for din del. Håper bare du er interessert i fyren, og ikke eiendelene hans. Er ikke interesert i eiendelene hans, jeg jobber, eier bil og leilighet selv. Men lurte litt på hvordan jeg skal konfrontere denne fyren her om at jeg vet hans egentlige alder..Skal jeg vente litt og gi han en sjang til og si det selv eller gå rett på sak, hvordan bør jeg egentlig gå frem? Vil jo ikke drite han ut liksom.. Postet av anonym: ba9c0e15b482f2c67a1abb47cd5c50b8 Lenke til kommentar
Akse Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Det er ikke sikkert han bryr seg, men hvis du vil være på den sikre siden, vis at du finner ut av hans egentlig alder mens han er med deg. F.eks at du ser på førerkortet hans eller noe sånt. Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Personlig hadde jeg vært ytterst forsiktig med å blande meg med personer som lyver slik. For meg er tillit alt, og spesielt hvis jeg blander inn mine barn. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 10. november 2011 Forfatter Del Skrevet 10. november 2011 Flere synspunkter noen..? Postet av anonym: ba9c0e15b482f2c67a1abb47cd5c50b8 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 (endret) Det er ingenting å gjøre en sak ut av, at han er 22 istedenfor 24. Kanskje han sa det nettopp for at du ikke skulle føle at det var for stor aldersforskjell? Da jeg så emnetittelen, forventet jeg at noen skulle spørre om 15 og 30 år, eller noe tilsvarende, går greit. Jeg mener at dere er innenfor grensen med god margin. Endret 10. november 2011 av Zarac 1 Lenke til kommentar
Yoshii Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Jaja, takket være all hysteriet rundt alder osv, her er resultat, sukk. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Hva med en argumentasjon for en gangs skyld, Yoshii? Jeg vet at du mener at alle følger av aldersforskjell er bare tull, men jeg har enda til gode å se et overbevisende argument fra din side. Det vil si, 27 og 22 år er en sunn aldersforskjell, men 15 og 30 år er tvilsomt, hvilket jeg regner med du er uenig i og kan argumentere mot. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Problemet med aldersforskjell er nok størst når man er yngre og en part gjerne er under 16. Jeg sier derimot ikke at det aldri kan funke, men logisk sett vil modenhet være et hinder. Lenke til kommentar
Yoshii Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Sier bare at det her resultatet, trenger ikke forklaring, dem som forstår, dem forstår, dem som ikke gjør det, synd for dem. Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Pedobear dissaproval, go for it. Lenke til kommentar
Yoshii Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Hehe, pedobear joken er så dårlig og ukorrekt at den faktisk er morsom. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Sier bare at det her resultatet, trenger ikke forklaring, dem som forstår, dem forstår, dem som ikke gjør det, synd for dem. Jeg forstår nok hva du prøver å formidle og jeg forstår nok motivet ditt. Jeg ser bare ingenting som støtter opp under budskapet. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Alderforskjellen er for all del ikke noe problem, problemet her ligger i at han var uærlig i mer enn etter første natta Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Alderforskjellen er for all del ikke noe problem, problemet her ligger i at han var uærlig i mer enn etter første natta Eg pleier å oppgi et annent navn for og så stikke av litt små tidlig, så det der er en bagatell Lenke til kommentar
Skalle Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Var sammen med ei en periode da jeg var 28 og hun var 44..... Så de 4 åra deres har vel strengt tatt lite å si At han lyver på alderen har null å si. Han gjorde det bare fordi han trodde han kom til å bli avvist av deg om han sa han var 22. Nå i ettertid så er det ikke lett å innrømme det, iallefall ikke hvis han liker deg så godt og tror at du vil avvise han om han sier sannheten. Si heller til han at du sniktitta i passet hans og såg at han faktisk bare er 22. Spøk og le av det. Ufarliggjør det, og saken er ute av verden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå