HelloKjersti Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Fotokoffert, altså – hva ellers? Lowepro tenker koffert Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 (endret) Overskriften fikk meg til å trekke godt på smilebåndet! Smart satsing fra Lowepros side, da jeg ikke kan huske å ha sett mange nøytrale trillekofferter på markedet som attpåtil er lagd for fotoutstyr. Om en bare hadde teipet over eller fjernet Lowepro logoen stikker den seg ikke ut i mengden av kofferter på flyplasser heller. Den mindre snutevesken var virkelig snasen! Nøytral, behagelig, god holdbarhet og en fin størrelse. Så var det prisen da Endret 10. november 2011 av FredrikV. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Overskriften fikk meg til å trekke godt på smilebåndet! Så nå vet vi hva de som lager blåfilmer frakter utstyret sitt i Så var det prisen da Det var det da. Er vel i kategorien "Må du spørre om prisen, så har du ikke råd" ... Lenke til kommentar
tordfuglstad Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Har allerede en Pro Roller x200 og den er jeg meget fornøyd med! Veldig bra kvalitet og utførelse, og smarte løsninger. Tviler ikke et sekund på at disse koffertene kan skilte med det samme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg