Lumpness Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 (endret) Siden jeg har en skrudimmer liggende tenkte jeg det hadde vært mulig og koble den på baderomsviften som bråker noe forferdelig når den er påslått. jeg vil at det skal suges luft ut , men samtidlig vil jeg ikke ha det bråket. Evt finns det andre type regulatorer jeg kan koble på . E: Leif Endret 10. november 2011 av Lumpness Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Du må i såfall bytte ut hele vifta med en varian som tåler å bli styrt. Lenke til kommentar
Glennski Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Du må ha en såkalt LRI-dimmer Denne er beregnet på lysrør og induktive laster som f.eks. motorer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Bytt heller ut viften. En vifte som er i orden skal ikke bråke. Dersom du velger en med innebygget hygrostat styrer den seg selv etter fuktigheten i rommet. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 11. november 2011 Forfatter Del Skrevet 11. november 2011 Ok, tusentakk for svar jeg river hele greia ut av veggen og kjøper inn en med fuktsensor slik at den styrer seg selv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå