Bjarnemann Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Hei. Har en fantastisk Asus Eee Pad Transformer som jeg er strålende fornøyd med. Eneste negative med den er at jeg noen ganger kommer til kort i forhold til en tradisjonell pc. Feks ved bruk av Google docs, eller Office. Mener å sniffa opp rykter om at det går ann å installere feks Ubuntu på denne maskinen. Det ville jo vært perfekt! Har googlet rundt, men finner dessverre ingen fremgangsmåte på hvordan jeg skal få til dette. Har skjønt såppas som at det er litt komplisert iom at TF kjører på ARM. Noen her inne som har peil på om det er mulig å få lagt inn en Linux distro på TF? Preferabelt Ubuntu da jeg har det på stasjonær pc, og er greit kjent med systemet. Dualboot er et must, da jeg har lyst til å beholde det fine og glatte systemet jeg har nå på tableten, og heller bytte til en fullverdig Linuxdistro når det trengs. Noen som vet? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Tok ikke meg rare tiden å finne: http://forum.xda-developers.com/wiki/How_to_install_Ubuntu_on_an_Asus_EEEPad_Transformer 1 Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 9. november 2011 Forfatter Del Skrevet 9. november 2011 (endret) Det var flaut Har sitti og Googla i en halvtime for å finne svar.. Vel, takk for raskt svar! Okei. Dette var en smule avansert. Edit: Det finnes vel ikke en guide som er skrevet på vanlig engelsk? En guide for folk med normal datapeiling, men ikke mer enn det. Endret 9. november 2011 av Bjarnemann Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Du får ansette en som har peiling på slik! Ellers er det bare å følge instruksjonene! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå