wolf5 Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 (endret) Opplever at mus sensitiviteten rykker titt og ofte, så når jeg feks skal snu meg til høyre litt, så har jeg snudd meg 180 grader rundt plutselig. Blir helt disorientert. Kan forsvinne rett opp også så jeg stirrer i taket. Lastet ned siste driverne til musen uten at det har hjulpet. Er en Logitech G700. Andre som opplever dette og evt vet om en løsning? Sammenliknet med MW2 og ingen issues der. Endret 10. november 2011 av wolf5 Lenke til kommentar
ATLW Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Kjent problem for meg, dette. Prøvd å rense laseren for støv? Lenke til kommentar
wolf5 Skrevet 10. november 2011 Forfatter Del Skrevet 10. november 2011 Som jeg beskrev. Det skjer kun i mw3. Har testet mw2 og bf3 og disse fungerer uten problemer. Lenke til kommentar
artiX' Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Hei Skjer det samme hos meg, men det har aldri hendt i Multiplayer, bare singleplayer. Kan vel være et problem fra IW sin side der? Lenke til kommentar
wolf5 Skrevet 10. november 2011 Forfatter Del Skrevet 10. november 2011 Høyst sannsynlig. Har sett videoer hvor folk viser at det skjer i MW3, men ikke i andre spill. Jeg har sett 2 mulige tips som skulle løse dette midlertidig. 1. Gå fra fullscreen til windowed mode og tilbake til fullscreen i options (uten å bruke musen...?). 2. Velge Compatibility mode på spillet til Windows XP SP3. Så skal teste når jeg en gang kommer hjem i kveld. Lenke til kommentar
wolf5 Skrevet 10. november 2011 Forfatter Del Skrevet 10. november 2011 (endret) Det der compatibility funket ihvertfall ikke. Men å velge Fullscreen (No Border) funker så langt i single player. Edit: Ser ut til at det funker nå (mp & sp). Vet ikke om alt har noe å si, men har på: 1. Compatibility mode XP SP3. 2. VSYNC on 3. Windowed (NO BORDER) Endret 10. november 2011 av wolf5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå