Harald Gjerholm Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 En stripe lys Bildet er fjernet. Beskrivelse: På slutten av en ellers tåkete dag bryter lav sol gjennom tåken og sender nesten vannrette stråler inn over landskapet. Evalueringsnivå Visning: Jeg ønsker å vise frem mitt bilde og få hyggelige tilbakemeldinger. Jeg setter pris på om du forteller kort hva du liker med bildet. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Kjell Arne Stava Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Det har vert mye tåke i det siste på den sydlige delen av Norge, bra det kan komme noe godt ut av det, flott tåke bilde Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Nydelig bilde. Herlig lys og farger. Blikket ledes fint inn i bildet, men jeg savner en endeplass for å hvile øynene på. Lenke til kommentar
karoald Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Fint bilde og god komp. Lenke til kommentar
Thore Raaen Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Fin dybde og ett flott lys Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg