Chu Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Er en nylig eier av en Siemens M55, men får ikke vibreringen på telefonen til å virke ? er det noen andre eiere av samme telefon der ute som kan hjelpe meg ? Lenke til kommentar
molna Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Er den aktivert da? Menu - Setup - Audio - Silent alert Eller: Meny - 9 - 2 - 2 Og husk at vibrering ikke funker hvis mobilen lader. (beklager, jeg har ikke norske menyer på min M55) Lenke til kommentar
Kaksa Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 er det ein bra telefon å satse på? fordeler-ulemper? Lenke til kommentar
molna Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Hvis du har muligheten til å teste den i en mobil-sjappe, er det den beste metoden å finne ut om du liker den eller ikke på. Jeg liker den veldig godt i allefall Ulempen er at den ikke har infrarød/bluetooth hvis du har behov for det. Lenke til kommentar
Kaksa Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 har holdt den i handa i ei sjappe, men får som oftast ikkje mulighet til å starte den, pga batteri osv. korleis tastane funker? skjermen i sol-lys? ol Lenke til kommentar
molna Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Skjermen er bra i sollys: Tastene synes jeg er noe av de beste jeg har prøvd på Siemens. Grønn/Rød-tastene er kanskje litt små, men det er en vanesak. Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 Godt og høre, jeg satser på Siemens M55 som min neste telefon.. Lenke til kommentar
Kaksa Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 bare ej får igjenn penger frå forsikringa, kjøper eg meg den eg også. Er litt spent på den saken men.. Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 Nettopp fått min, funker bra den. Satte opp gprs og mms selv, kjøpte uten abo, smekka inn sim og vips så var det mms og gprs. Det er mer enn jeg har sett fra Sony Ericsson (slitt før med å sette opp t68i og p800) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå