Henro Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 (endret) Heisann! Jeg får ikke koblet må hjemmenettverket, mens på skolen går det helt fint. Måtte prøve å koble til 2-5 ganger før dette problemet, men nå fungerer det aldri. Så lurte på om noen av dere aner hva det kan være? Var innom "IT eksperten på skolen (elns )". Han sa jeg kunne formatere, men må vel finnes en enklere måte å vikse dette problmet på? Så nå må jeg bruke internettkabel når jeg er hjemme... Er Windows 7. Takker for alle svar! Endret 9. november 2011 av Henro Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Hva skjer når du prøver og koble til? Finner du nettverket men klarer ikke å koble opp eller får du begrenset tilgang? Lenke til kommentar
Henro Skrevet 9. november 2011 Forfatter Del Skrevet 9. november 2011 Ja, finner nettverket. Så skriver jeg inn passordet, så får jeg feilmeldingen "kunne ikke koble til". (Ja, det er riktig passord ). Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Har du prøvd å restarte router? Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Dette er faktisk et problem i Windows 7. Sitter med samme problemet selv, og har ikke funnet noe løsning på det. Sjekk ut denne; http://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/windows_7-networking/unable-to-connect-to-a-wireless-network-windows-7/734ecdef-99fb-4862-b63a-04cfa448cc06 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå