Gå til innhold

Hjelp meg å finne jævelen som stjal utstyr og bilder av mine barn

Anbefalte innlegg

Hei kjære fotoentusiaster,

Hadde nettop et innbrudd hjemme, hvor jævlene blant annet stjal mitt D40 med tilhørende teleobjektiv og standard stock objektiv.

De stjal også minnekort, samt mine laptoper og backup av bilder, og tok altså med seg de første 3 årene med bilder av mine barn.

Så, dersom noen av dere skulle være så heldige å komme over et mistenkelig tilbud om et slikt brukt kamera, så ta gjerne og send meg en PM.

Dersom dere kommer over noen bilder av denne jenta som er på fremsiden av denne katalogen:

http://issuu.com/designforevig/docs/2011_julekatalog?mode=a_p

... så er dette min eldste datter, og vil være på en stor del av bildene på minnekortet, dersom jævlene ikke da sletter bildene på kortene eller det som står i kameraet.

Ref min lille innbruddstråd:

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1391972

Erstatning gis selvsagt for alt som kan bidra til at jeg får noe av dette tilbake.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette var triste nyheter Soulless. Om ikke annet så gav du meg i det minste et spark i rompa til å ta back-up av samlingen min, og også dele den på nettskyen. Må si jeg føler et anger over at noen kan være så stusselige å begå en slik handling som det de kriminelle har gjort.

Heldigvis er det nok av brukere som daglig er innom bruktmarked på finn.no og foto.no flere ganger for å få tak i godt utstyr til en billig penge. Om tyvene legger ut en annonse på noen av de nevnte sidene med noe av ditt stjålte utstyr er det stor sjanse for at det kommer frem i trådene "kupp på bruktmarkedet" eller " luringer på bruktmarkedet" på et senere tidspunkt.

Man leser jo ofte i avisen om folk som har mistet både ditt og tatt under inbrudd og så får slikt tilbake via sosiale medier og ofte facebook. I ditt tilfelle skader det vel ikke å spre informasjonen, og ikke minst dele informasjonen om hva det er som har blitt borte. Hvem vet, kanskje er det en som kommer over en suspekt annonse og som husker tilbake til en statusoppdatering til deg eller en venn av deg på facebook.

Jeg føler med deg, og jeg skal love at jeg i likhet med andre holder øynene åpne for din og rettferdighetens del.

I det minste har du nå en god grunn til å oppgradere til nytt kamera og optikk, selv om dine tidligere fotografier av barna aldri kan kjøpes tilbake.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...