Tokke Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Vinterbro Bildet er fjernet. Beskrivelse: På Helnæs havde denne badebro lidt overlast under vinterens hærgen... Evalueringsnivå Tips: Jeg ønsker tanker rundt hva som trekker bildet opp og forslag til forbedringer. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Vakkert Steen. Nydelige duse toner og fint lys i et godt komp i mine øyne. Ville fjernet stenen nederst til høyre. Lenke til kommentar
Jane Bjerkli Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Ah! Dette var nyyydelig å se på! Liker lyset og fargene. Lenke til kommentar
Thore Raaen Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Flott lys og gode farger, men hva med ett par skritt til venstre for å få badebroa noe mer diagonalt. Lenke til kommentar
Solgun Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Behagelig lys,liker strålene som kommer ned mellom skyene, enig med Thore i plasseringen av badebroen Lenke til kommentar
Jan Åge Henriksen Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Flott vintermotiv!, bra komp, fint lys. Lenke til kommentar
Tokke Skrevet 10. november 2011 Forfatter Del Skrevet 10. november 2011 Tusind tak for alle evalueringer og kommentarer. Morten - enig i stenen i højre side Thore og Solgun: Enig i at kompositionen ikke er helt optimal, men det er det bedste af dem jeg har på disken. Lenke til kommentar
Øystein Brembo Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Veldig flotte toner i ett godt komponert bilde. Liker alle disse sporene som gir en historie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg