Pungrotta Crash Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 (endret) Heisann. Det har seg sann, at jeg er LITT lei av å sitte forran 15.6". Jeg har null peiling på PC skjermer, alt jeg vet er at jeg skal ha to skjermer og budsjettet er på 2134kr Jeg har en laptop som jeg skal bruke som selve "maskinen". Denne har et grafikkort som heter nVidia GT540 CUDA. Jeg har lest meg litt rundt og hørt at ikke alle pc'er støtter flere skjermer! Gjelder dette meg også inkludert? Altså: Jeg skal ikke bruke laptopskjermen, men to pc-skjermer, f.eks 2X 24" Jeg vil ha den muligheten å "dra" over ting, til det andre skjermen. Laptopen har: hdmi, vga og 3X usb 2.0 og 1X usb 3.0. Tusen takk på forhånd! Håper ikke dette innlegget ble for vanskelig. Mhv Quattro123 Endret 9. november 2011 av Quattro123 Lenke til kommentar
Akse Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Jeg er ikke sikker, men jeg tror det skal gå med en i hdmi porten og en i VGA porten. Du må i tilfellet velge dette i skjermkortinnstillingene. Lenke til kommentar
Pungrotta Crash Skrevet 9. november 2011 Forfatter Del Skrevet 9. november 2011 Da vil det bli forskjellige oppløsninger? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå