Sealine Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 kan noen svare meg lirr fort på dette, jeg lurer på. når du får kjøpt cd brenner/dvd combo. hvordan kan du da feks få brent et spill om du bare har en CD rom ? om dere skjøner hva jeg mener? da kan jeg vel bare kunne brenne ting fra pcn? Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 De fleste brennerprogram ha en funksjon som heter "Cd-Copy" eller lignende. Da legger du inn cd'n du skal kopiere->programmet legger innholdet på cd'n in i en midlertidig mappe->brenner det->*Vips* en brent cd 'Correct me if i'm wrong ' Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Kan brenne ting fra data'n med kun en brenner ja.. men må vel ha en extra cd-rom/dvd for å kopiere cder.. godt nok svart. Lenke til kommentar
jigvik Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Himmel og hav for en norsk gramatikk! Trodde jeg forstod spørsmålet ditt først, men etter å ha lest posten 2 ganger ble jeg i tvil..... Hvis det du lurer på, er hvordan du kan få kopiert en cd-plate hvis du kun har en enhet (som både leser og skriver), så gjør du det ved f.eks. å bruke CloneCD. Først leser du til image, når det er gjort setter du en cd-r i enheten din, og så velger du å brenne FRA image. Enkelt og grteit. Går sikkert i Nero også. Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Når man skal brenne en cd når man bare har en enhet kan man gjøre det med de fleste brenneprogrammer inkludert Nero. Bare å velge brenneren som "lesestasjon" og "brennestasjon". Når den har lest cd'n må du bytte den ut med en tom cd. Jeg har Brenner som eneste cd enhet i min maskin og gjør det hver gang. Lenke til kommentar
Sealine Skrevet 13. august 2003 Forfatter Del Skrevet 13. august 2003 Himmel og hav for en norsk gramatikk! Trodde jeg forstod spørsmålet ditt først, men etter å ha lest posten 2 ganger ble jeg i tvil..... Hvis det du lurer på, er hvordan du kan få kopiert en cd-plate hvis du kun har en enhet (som både leser og skriver), så gjør du det ved f.eks. å bruke CloneCD. Først leser du til image, når det er gjort setter du en cd-r i enheten din, og så velger du å brenne FRA image. Enkelt og grteit. Går sikkert i Nero også. jeg beklager om gramatikken min ikke tilfredstiller dine behov. takk for svar! så dere anbefaler og kjøpe en combo istedet for en av hver? Lenke til kommentar
wil Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 hmmm, det er vel kanskje greiest med en av hver. siden hvis du skal kopiere en cd plate så slipper den å lese av datamaskina først eller legge et image på pc før den kan brenne den. jeg ville iallefall hatt en av hver. jeg har det også. en DVD Brenner og en DVD rom, sikkelig bra men for min del holder jeg en liten knapp på CD brenner enda. Lenke til kommentar
Doktor Progg Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Strengt tatt er det vel ikke noe stort poeng ha mer enn den combo- brenneren/leseren. Det tar ikke sååå lang tid å kopiere til disk for så å brenne det ut. Må riktignok skifte plate midt i prosessen, men.... Jeg er den typen som MÅ ha to (fordi jeg er lat). Er så lat at hvis jeg hadde muligheten, så ville jeg hatt en pc som gjorde alt for meg (spille, progammere, se film etc. etc.). Det hadde vært noe det!!?........ øhh.... eller? :oops: Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Strengt tatt er det vel ikke noe stort poeng ha mer enn den combo- brenneren/leseren. Det tar ikke sååå lang tid å kopiere til disk for så å brenne det ut. Må riktignok skifte plate midt i prosessen, men.... Jeg er den typen som MÅ ha to (fordi jeg er lat). Er så lat at hvis jeg hadde muligheten, så ville jeg hatt en pc som gjorde alt for meg (spille, progammere, se film etc. etc.). Det hadde vært noe det!!?........ øhh.... eller? :oops: Jeg er så lat at jeg av og til sitter i senga og skulle ønske at jeg lå. Til tross for dette klarer jeg meg fint med kun en cd brenner. Må ha plass til mine 3 120GB disker på hovedkortet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå