Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Sosial angst/slapp.

Gjest Slettet-ZQr2eN

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-ZQr2eN

Jeg har fra barndommen alltid vært den personen som går overens med alle og jeg vil si at jeg er/var en godt likt person i det lokale miljøet.

På skolen har jeg faste venner som jeg er med og som jeg tilogmed i sommer har vært fast med nesten vær ukedag , etter sommeren har endel forandret seg , om jeg får avtaler til og bli med folk takker jeg nei da jeg ikke takler det sosiale uten om skolen,

Ikke det at jeg har noe bedre og gjøre hjemme. jeg føler også at jeg har mistet endel av meg på den måten at jeg har blitt mer usikker utenom skolesettingen.

Jeg føler at noe er galt med meg men jeg vett ikke hvordan jeg skal gripe tak i det.

Det kan nevnes at i sommer døde et nært søskenbarn av meg tragisk i en motorsykkelulykke noe som jeg tror kan ha innvirkning .

kan også nevnes at jeg er 17 år , noen som har hatt det lignende og som råd/tips?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har på en måte opplevd det samme som deg. Jeg føler selv at jeg dytter vekk folk fra livet mitt, men dette er noe jeg velger selv å gjøre. Har gjort dette siden barneskolen. Jeg er en person som liker å være for meg selv og liker ikke å være avhengig av andre. Det er bare sånn jeg er.

Det er ikke noe "galt" med deg, det er forskjell på folk, men hvis du vil ha et sosialt liv så må du selv stå på og ikke si nei hver gang noen spør om du vil finne på noe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...