€uropa Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Kan jeg spørre hvilket politidistrikt som får skryt? Lenke til kommentar
soulless Skrevet 25. november 2011 Forfatter Del Skrevet 25. november 2011 Stavanger, og klepp lennsmannkontor som arresterte vedkommende. Lenke til kommentar
3R4 Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 God å høre! Gratulerer! Men det burde ikke være nødvendig å måtte være glad pga. at tingene dine blir returnert til deg. Innbruddstyver er noe møkk.. Har vært ute for det selv, men da var det på bilen. Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Grattis! Men hva med fiskebollene? 3 Lenke til kommentar
jaakervik Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Veldig godt og høre, fikk helt vondt inni meg av å lese førstepost. Fikk du alt eller er noe borte? Lenke til kommentar
Scorpion88 Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 (endret) Yes! Så glad jeg ble av å lese dette... Politiet duger visst mer enn det jeg trodde, vertfall hos deg. Sjekket politiet om blodets DNA du fant på dørkarmen samsvarte med gjerningsmannen sitt? Endret 26. november 2011 av Scorpion88 Lenke til kommentar
Jokkas Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Bor nerme klepp jeg også, følte meg et par prosent tryggere nå ja. Ble så sint av og se førstepost men så glad av og se sist oppdatering! Bra gjerningsmann ble tatt. Lenke til kommentar
soulless Skrevet 26. november 2011 Forfatter Del Skrevet 26. november 2011 http://www.aftenbladet.no/lokalt/jaeren/Litauer-innrmmer-flere-innbrudd-2897492.html Her er artikkelen i stavanger aftenblad om saken. Mitt hus er et av disse andre som 26 åringen har innrømmet å bryte seg inn i, ikke et av de på Verdalen. Jeg vet enda ikke helt om jeg får absolutt alt tilbake, da politiet sa de hadde kvittet seg med en del allerede (drukket opp alt den gode whiskyen ), men får se når jeg drar innom dem neste uke.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå