Erik_1 Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Hei. Fikk brev fra forsvaret da jeg var 17 år og når jeg kom til spørsmålet om jeg hadde lyst å gjøre førstegangstjeneste svarte jeg kanskje. Og det samme svarte jeg på om jeg kanskje ville tjenestegjøre etter førstegangstjenesten. Etter det fikk jeg et brev om at forsvaret ikke trengte meg eller noe sånt. Det er en stund siden jeg fikk det. Er 18 nå Men nå har jeg funnet ut at jeg har lyst å gå gjennom førstegangstjenesten. Hvis jeg ringer inn og får endret på det at jeg har lyst å gjennom førstegangstjenesten, er det en sjanse for at jeg kan bli innkalt til sesjon 2? Det er ingenting "galt" med meg, jeg er frisk som en fisk, trener 4 ganger i uken, på vekt og høyde var jeg da 80kg og 176cm som er en BMI på 25,83 som er overvektig. men det er på papir. egentlig er jeg bare muskuløs, med litt magefett, men ikke usunt. Eller kan det være noen andre grunner til at jeg ikke ble innkalt? Lenke til kommentar
Killswitch Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Kan være mange grunner, ikke store prosentandelen som er inne dessverre. Ring VPV på 03003 og forklar situasjonen og si at du gjerne vil inn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå