Gå til innhold

Valg av laptop til ca. 8000,-

Anbefalte innlegg

Hei!

Trenger litt hjelp til å velge laptop. Da jeg kan mest om stasjonære og selvbygging så søker jeg laptopnerdenes ekspertise :thumbup:

Hva er det beste man får til den prisen?

Noen krav er minst 8GB RAM, 500GB HDD eller høyere, rundt 17" skjerm, Intel CPU og helst Blu-ray leser/-brenner. Må lage lite støy, min erfaring er at spesielt HP sine bråker som noen jetfly etter noen ukers bruk.. :/

Ang. grafikkytelse så burde den klare å dra "enkle" spill med grei FPS, men det skal ikke være noen typisk spillmaskin.

Hadde vært best å kjøpe fra Komplett egentlig, men alle forslag tas imot med stor takk :)

(Bonusspm.: Påvirkes prisen på bærbare av flomkrisen i Thailand også?)

Tusen takk på forhånd for all hjelp :)

Tim

Endret av TMB
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

The Sims 3 :p

Altså ikke noen maskin som trenger å dra alt på full grafikk, da det hovedsakelig ikke er noen spillmaskin, men å klare å spille litt diverse i ny og ne uten syk lagg hadde jo vært greit.

Endret av TMB
Lenke til kommentar

EDIT:

BlueRay brenner er nok en aldri så liten show stopper, jeg har ihvertfall til gode å se det i en bærbar ennå.

ASUS K73SV CI7 2.2 8GB/500 GT540M 17.3" W7HP, pris 6499kr kan være et alternativ selv om den har et GT 540 grafikkort som midrangekort og kun DVD/RW.

ASUS N73SV CI7 2.0 6GB/750 GT540M BLU-RAY 17.3" W7HP, pris 7929kr har BlueRay leser, men mindre minne.-

Endret av vidarkri
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...