TMB Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 (endret) Hei! Trenger litt hjelp til å velge laptop. Da jeg kan mest om stasjonære og selvbygging så søker jeg laptopnerdenes ekspertise Hva er det beste man får til den prisen? Noen krav er minst 8GB RAM, 500GB HDD eller høyere, rundt 17" skjerm, Intel CPU og helst Blu-ray leser/-brenner. Må lage lite støy, min erfaring er at spesielt HP sine bråker som noen jetfly etter noen ukers bruk.. :/ Ang. grafikkytelse så burde den klare å dra "enkle" spill med grei FPS, men det skal ikke være noen typisk spillmaskin. Hadde vært best å kjøpe fra Komplett egentlig, men alle forslag tas imot med stor takk (Bonusspm.: Påvirkes prisen på bærbare av flomkrisen i Thailand også?) Tusen takk på forhånd for all hjelp Tim Endret 9. november 2011 av TMB Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Nevn noen eksempler på enkle spill. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 9. november 2011 Forfatter Del Skrevet 9. november 2011 (endret) The Sims 3 Altså ikke noen maskin som trenger å dra alt på full grafikk, da det hovedsakelig ikke er noen spillmaskin, men å klare å spille litt diverse i ny og ne uten syk lagg hadde jo vært greit. Endret 9. november 2011 av TMB Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 (endret) EDIT: BlueRay brenner er nok en aldri så liten show stopper, jeg har ihvertfall til gode å se det i en bærbar ennå. ASUS K73SV CI7 2.2 8GB/500 GT540M 17.3" W7HP, pris 6499kr kan være et alternativ selv om den har et GT 540 grafikkort som midrangekort og kun DVD/RW. ASUS N73SV CI7 2.0 6GB/750 GT540M BLU-RAY 17.3" W7HP, pris 7929kr har BlueRay leser, men mindre minne.- Endret 9. november 2011 av vidarkri Lenke til kommentar
TMB Skrevet 9. november 2011 Forfatter Del Skrevet 9. november 2011 (endret) Trenger ikke BD-brenner egentlig. Men leser er kjekt. Skal se litt på den du linket til Endret 9. november 2011 av TMB Lenke til kommentar
Pelikan9 Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Kanskje denne http://www.mpx.no/k/ki.aspx?sku=647349 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå