Crieff Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Hei! Jeg er en vg2-student som har bestemt seg for å ta matematikk som privatist, og deretter avlegge eksamen i slutten av mai 2012. Men det viser seg at jeg har en annen potensiell eksamen denne dagen, nemlig internasjonal engelsk. Hva kan jeg gjøre dersom jeg nå skulle komme opp i internasjonal engelsk i tillegg? Må jeg droppe den ene da, og derfor få stryk? ... Anyone? Lenke til kommentar
sun4evah Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Selvfølgelig må du da droppe matte. Skolen bryr seg ikke om du har lyst til å forbedre karakter vet du. Så lenge du står i veien for det skolesystemet har planlagt(eksamen i engelsk) kan du bare kysse matte farvel!! Lenke til kommentar
Crieff Skrevet 9. november 2011 Forfatter Del Skrevet 9. november 2011 Selvfølgelig må du da droppe matte. Skolen bryr seg ikke om du har lyst til å forbedre karakter vet du. Så lenge du står i veien for det skolesystemet har planlagt(eksamen i engelsk) kan du bare kysse matte farvel!! Er ikke snakk om å forbedre/ta opp, men å ta en type som skolen ikke tilbyr. Men så utrolig surt å høre, da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå