Cuneax Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Selskapets 2012-modeller er avslørt. «Rammeløse» TV-er fra LG Lenke til kommentar
Deluze Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Det første jeg tenker er at dette ser "ikke riktig ut". Om jeg spiller bilspill på en slik en kommer jeg helt sikkert til å være redd for å kjøre ut av TV-en. Så er det bare å håpe at vi ser noe slikt på skjerm-fronten om ikke så lenge, så kan jo Eyefinity bli interessant til slutt. -Deluze 9 Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Sexy :dribble: Eyefinity kommer til og bli digg! 2 Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Det ser sånn passe digg ut ja. Lenke til kommentar
LordArild Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Dette kan man like meget godt Lenke til kommentar
horse4life Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Den dagen jeg begynner å jobbe og tjene penger så skal jeg kjøpe 3 sånne og sette i eyefinity! (Noe som er altfor lenge til...) Lenke til kommentar
Fade1 Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Sexy :dribble: Eyefinity kommer til og bli digg! Hehe, 6 x 55" i eyefinity!!! Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Jeg skulle gjerne ha rammeløse PC-skjermer. 4 Lenke til kommentar
Sirillion Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Skjønner ikke at ingen, Samsung eller LG for eksempel, har kommet med en seriøs Eyefinity monitor bestående av 3 paneler satt i riktig kombinasjon med hver sin skjermutgang og en felles PSU satt i EN RAMME!! Da hadde man sluppet de teite sorte kantene som skiller bildet >_< Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Betyr "full Nano-LED" at det er LED-teknologi i skjermpanelet, eller er det kun et fancy ord for diodeopplyst panel? Vil heller ha telefoner uten ramme rundt skjermen enn TV-er. Lenke til kommentar
Re-Offender Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Må bare si at LG imponerer meg mer og mer. Dette er tvert det stiligste designet jeg noen gang har sett på en TV Både jeg og Simen1 har jo 60" LG fra før av, men her må det nok byttes ut litt utstyr i 2012 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 (endret) Pene TVer, men det stinker toppmodell helt tilbake her i 2011. Endret 9. november 2011 av Gavekort Lenke til kommentar
Qweel Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 er det noen spesiell grunn til at de norske versjonene har et annerledes produktnavn? f.eks. LM9600 er LM960N i norge? hvorfor ikke bare hete LM9600 her å? 1 Lenke til kommentar
Snowleopard Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 er det noen spesiell grunn til at de norske versjonene har et annerledes produktnavn? f.eks. LM9600 er LM960N i norge? hvorfor ikke bare hete LM9600 her å? Vil tro det er Riks-TV-godkjenningen som er årsaken. Gi eget produktnummer, slik at paralell-import reduseres... Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 "Nano-LED" - kunne dere ikke sneket inn i denne postingen av pressemeldigen hva dette er for noe? Er det indivduelle baklys-LED, er det cluster baklys-LED eller er det et fancy navn på kjipt kant-LED-baklys? Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Sånn det skal lages skjermer. Regelrett deprimerende å se skjermer der halve plassen er tatt opp av rammer. 1 Lenke til kommentar
eXa Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Går bildet virkelig helt ut til kanten slik bildet antyder eller er det bare photoshop markedsførings gimmic igjen? Lenke til kommentar
greenman Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Jeg skulle gjerne ha rammeløse PC-skjermer. Enig der. Har lyst til å teste eyefinity, men gidder ikke før det kommer gode rammeløse PC-skjermer som ikke koster skjorten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå