lindini82 Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Hei Jeg har uheldigvis klart å knuse glasset på min svært elskede Samsung Galaxy 2 og i den forbindelse lurer jeg på om det er noen her inne som vet om noen nettsider/butikker som kan skifte glass og gjerne lcd skjerm (telefonen virker, og det samme gjør lcdskjermen). Grunnen til at jeg vil bytte skjerm er fordi glasset er såpass knust at jeg ser lite gjennom det og det er små glass som detter av (ikke bra å få glass inn i øret liksom!). Håper det er noen som kan hjelpe meg lindini82 Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Hei Jeg har uheldigvis klart å knuse glasset på min svært elskede Samsung Galaxy 2 og i den forbindelse lurer jeg på om det er noen her inne som vet om noen nettsider/butikker som kan skifte glass og gjerne lcd skjerm (telefonen virker, og det samme gjør lcdskjermen). Grunnen til at jeg vil bytte skjerm er fordi glasset er såpass knust at jeg ser lite gjennom det og det er små glass som detter av (ikke bra å få glass inn i øret liksom!). Håper det er noen som kan hjelpe meg lindini82 Har klart det samme... Hjelp! Lenke til kommentar
MooYak Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Vil huske det var en kar på finn.no som fikset mobiler/skjermer for x antall spenn. Lenke til kommentar
theozH Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Hørte det var en som fikset for rundt 1400, det tror jeg er det billigste du får det for... Lenke til kommentar
hanzk Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Hele skjermen må byttes, og koster ganske mye i innkjøp. Har gjort det etpar ganger, men har ikke skjermer på lager.. Lenke til kommentar
Luffy1337 Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 den som fikset S2 til 1400 var meg hehe men har sstoppet å skrive siden admin folka ikke synes så veldig my om det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå