Stoller Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 jeg har siemens m55, bestilte en ringetone, så mottok jeg en melding hvor det står: du mottar straks et bokmerke.klikk valg/lagre i bokmerker. åpne bokmerket og si ja til å koble til, laste ned og legg inn... MEN hvordan lagrer jeg det i bokmerker..?? Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Hvorfor skal du lagre det bokmerket? Har du ikke lastet ned ringetonen du fikk da? Lenke til kommentar
Stoller Skrevet 13. august 2003 Forfatter Del Skrevet 13. august 2003 nei, linken til hvor jeg kunne laste den ned lå jo i den meldingen.... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NN7wWQ Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Kan ikke du bare velge "åpne aktiv URL", eller noe i den dur? Rett fra meldingen. Lenke til kommentar
Stoller Skrevet 13. august 2003 Forfatter Del Skrevet 13. august 2003 nei, det funker ikkje..ingen som har prøvd å bestille ringetoner til en m55...? Lenke til kommentar
Twisty Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Kan du ikke bare skirve ned urlen som står der, og koble til adressen via gprs etterpå? -Twisty Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå