Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Skal selge en data som har en feil samtidig

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har for en stund siden kjøpte meg ny data på grunn av den forrige har streiket.

Dermed har jeg en brukt data jeg gjerne vill selge.

Men siden den har en feil selger jeg den billig fordi det kan hende en av delene er ødelagt.

Som sagt så får jeg ikke installert windows på nytt og allerede føre begynte dataen å bli treg og når jeg startet den opp fikk den problemer.

Jeg prøvde å instalere windows på nytt men gjennom installasjonen klikker den og sier at jeg

må restarte maskinen på nytt og installere windows på nytt, lenger en det går den ikke og klikker:S

Vell, tenkte å selge pcen for 1800 kr.

Den har 3ghz prossesor og 8 gb ram pluss skjermkort med 1gb minne og 1 tb hardisk

Endret av alekander
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Detaljerte specs hjelper litt mer, fordi ting som f.eks "3GHz prosessor" og "1GB skjermkort" kan omhandle så fryktelig mange typer komponenter i alle prisklasser. Og å selge ting med feil kan kanskje være en utfordring fordi ikke alle gidder å feilsøke med mindre de får delene til gi-bortpriser.

Endret av Smirnoff
Lenke til kommentar

Vell jeg har tenkt å selge den til 1800 kr

Hoverdkoretet er ;.Asus P5Q3, P45, Socket-775, ATX, DDR3,

Prossesoren er :Intel core 2 duo preocesssor e8400

SKjermkoretet husker jeg ikke fordi jeg ikke kan sjekke hva det heter siden pcen kræsjer

Ramen er 1333mh av merket corsair

Lenke til kommentar

Det er nok noe galt med en av de kritiske komponentene i systemet ditt :

*Hovedkort.

*Cpu

*Minne

*Psu

*Skjermkort

Om det lar seg ordne eller ei kan være vanskelig å si , men om du skriver grundig ned hvilke spesifikasjoner maskinvaren din har så kan det være at vi får til å hjelpe deg videre enten med en vurdering av pris eller videre feilsøking.

Lenke til kommentar

1. Finn fram en tom harddisk (uten OperativSystem).

La PCen stå på og se om den skrur seg av helt plutslig.

2. Prøv den gamle Harddisken i en annen PC for å se om du kan skrive/lese til den.

----------

-- Jeg har en PC som ikke virker, den vil ikke installere OS, hvem vil kjøpe?

Endret av BeatThatZ
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...