haagen Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Hei, er på utkikk etter nye vindusviskere til bilen min. Men viser seg at det ikke er så lett å finne rett «klips» som passer til akkurat mine. Mulig den er litt spesiell. Størrelsen til viskerne er greie: fører; 21" (530mm) passasjer; 19" (475mm) Bilde av klips: Bilde+av+visker+klips Noen plasser på nette jeg kan kjøpe billige gode viskere som passer? Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Sjekk Biltema. De har viskere med forskjellig type festeanordninger, enten med eller uten braketter. Ellers så finner du sikkert noe på Ebay også. Lenke til kommentar
haagen Skrevet 9. november 2011 Forfatter Del Skrevet 9. november 2011 Sjekk Biltema. De har viskere med forskjellig type festeanordninger, enten med eller uten braketter. Ellers så finner du sikkert noe på Ebay også. Han ikke biltema i nærheten her jeg bor. Kan søke ebay eller noe så lenge jeg vet hva denne standaren som passer heter Lenke til kommentar
Anskar Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Hei, er på utkikk etter nye vindusviskere til bilen min. Men viser seg at det ikke er så lett å finne rett «klips» som passer til akkurat mine. Mulig den er litt spesiell. Størrelsen til viskerne er greie: fører; 21" (530mm) passasjer; 19" (475mm) Bilde av klips: Bilde+av+visker+klips Noen plasser på nette jeg kan kjøpe billige gode viskere som passer? Det er slett ikke bare Biltema som pakker ved forskjellig koblinger, så vidt jeg har oppfattet så gjør de fleste produsenter det i dag. Tror ikke du trenger innom så mange bensinstasjoner for å finne noe som passer. Også bilverksteder lagerfører vindusviskere. Lenke til kommentar
haagen Skrevet 9. november 2011 Forfatter Del Skrevet 9. november 2011 Har sjekka mekonomen og div andre, koster nesten 500kr for nye viskere der. Men kan få de for 200kr gjennom å handle fra nette. Bare jeg finner rett klips til viskerne Lenke til kommentar
Anskar Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Har sjekka mekonomen og div andre, koster nesten 500kr for nye viskere der. Men kan få de for 200kr gjennom å handle fra nette. Bare jeg finner rett klips til viskerne Kostbart. Tror Biltema selger viskere for under hundrelappen. Og de har vel en nettbutikk der du kan bestille. Det har vel også Torshov bil. Også Rema1000 solgte viskere en gang, husker jeg, til 30 kr/stk. Lenke til kommentar
haagen Skrevet 9. november 2011 Forfatter Del Skrevet 9. november 2011 Har sjekka mekonomen og div andre, koster nesten 500kr for nye viskere der. Men kan få de for 200kr gjennom å handle fra nette. Bare jeg finner rett klips til viskerne Kostbart. Tror Biltema selger viskere for under hundrelappen. Og de har vel en nettbutikk der du kan bestille. Det har vel også Torshov bil. Også Rema1000 solgte viskere en gang, husker jeg, til 30 kr/stk. Jada kan jo få viskere til 90 kr vist jeg vil. Men handle litt om kvalitet også. Et par billige viskere hos rema 1000/Biltema vil bli mye fortere «slitt», å da trenger jeg plutselig nye igjen. Handler litt om sikkerhet også. Da er det bedre å kjøpe kvalitets viskere til en 200lapp fra nette, Bosch eller noe. Lenke til kommentar
Anskar Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Jada kan jo få viskere til 90 kr vist jeg vil. Men handle litt om kvalitet også. Et par billige viskere hos rema 1000/Biltema vil bli mye fortere «slitt», å da trenger jeg plutselig nye igjen. Handler litt om sikkerhet også. Da er det bedre å kjøpe kvalitets viskere til en 200lapp fra nette, Bosch eller noe. Du har selvfølgelig helt rett i det. På den annen side hender det at "biltemakvaliteten" er grei nok. Lenke til kommentar
torturi Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 (endret) JEG HAR! Bestilte feil fra ebay for en stund siden, bosch Edit: Jeg sjekket viskerne nu, viste seg at begge var 21", fillern. Han som solgte meg det på ebay har svindlet meg, jeg trengte 21" og 19". Endret 9. november 2011 av torturi Lenke til kommentar
runerask Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Sjekk Biltema. De har viskere med forskjellig type festeanordninger, enten med eller uten braketter. Ellers så finner du sikkert noe på Ebay også. Jeg vil sterkt fraråde Biltema, dem er ubrukelige. Dem gangene jeg har kjøpt nye på Biltema kunne jeg likegodt beholdt dem gamle på, like "slitt"... Lenke til kommentar
torturi Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Sjekk Biltema. De har viskere med forskjellig type festeanordninger, enten med eller uten braketter. Ellers så finner du sikkert noe på Ebay også. Jeg vil sterkt fraråde Biltema, dem er ubrukelige. Dem gangene jeg har kjøpt nye på Biltema kunne jeg likegodt beholdt dem gamle på, like "slitt"... http://www.dinside.no/881822/billige-vindusviskere-best-i-test Lenke til kommentar
runerask Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Sjekk Biltema. De har viskere med forskjellig type festeanordninger, enten med eller uten braketter. Ellers så finner du sikkert noe på Ebay også. Jeg vil sterkt fraråde Biltema, dem er ubrukelige. Dem gangene jeg har kjøpt nye på Biltema kunne jeg likegodt beholdt dem gamle på, like "slitt"... http://www.dinside.no/881822/billige-vindusviskere-best-i-test Da er det sikkert bare jeg som er veldig kresen. Men jeg foretrekker å ha klar rute, og det er veldig vanskelig med Biltema viskere..... Lenke til kommentar
1915 Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 jeg har amcar og er egne viskerfester der. jeg bruker å kjøpe viskere på biltema så flytter jeg over klipsen til de nye jeg har kjøpt. funker det. Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Har sjekka mekonomen og div andre, koster nesten 500kr for nye viskere der. Men kan få de for 200kr gjennom å handle fra nette. Bare jeg finner rett klips til viskerne Kostbart. Tror Biltema selger viskere for under hundrelappen. Og de har vel en nettbutikk der du kan bestille. Det har vel også Torshov bil. Også Rema1000 solgte viskere en gang, husker jeg, til 30 kr/stk. Jada kan jo få viskere til 90 kr vist jeg vil. Men handle litt om kvalitet også. Et par billige viskere hos rema 1000/Biltema vil bli mye fortere «slitt», å da trenger jeg plutselig nye igjen. Handler litt om sikkerhet også. Da er det bedre å kjøpe kvalitets viskere til en 200lapp fra nette, Bosch eller noe. Jeg har prøvd dyre viskere fra både Valeo og Bosch, med spoiler og sånn fantastisk gummi. De har ikke vært noe bedre enn de jeg har hatt fra Biltema, heller tvert i mot. Disse frøys også veldig lett på vinteren, mens Biltema sine rammeløse slaskeviskere fungerte svært bra. Nå bruker jeg noen vannavstøtende fra Biltema hvor det fulgte med forskjellige braketter, og de har jeg også vært godt fornøyd med. Det lønner seg i tillegg å behandle ruta, slik at is og møkk ikke fester seg så godt, og vannet enkelt preller av når man har litt hastighet. Til dette fungerer Biltema sin Rain Off veldig bra, og er i tillegg veldig enkel å påføre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå